:---{D Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Den kanskje litt ukjente (?) "razr" er norges største pirat (etter Kaptein Sabeltann) bruker nesten all sin tid på å laste ned/opp filmer. Han har over 1000 personer under seg på internasjonal basis som er ute og rir det store hav etter nye skatter. Men det er ikke det viktigste. Han mener også at hvis man har mange filmer på harddisken så drar du mange damer. For å sitere rett av: - Er det å samle på piratkopier et like godt sjekktriks som «vil du være med hjem og se på frimerkesamlingen min»? - Er mye bedre! Drar damer på den. Er litt sånn: «Kan du skaffe den filmen som…», og før de rekker å si setningen kan jeg si ja. Det er ikke tabu å si at du har lastet ned en film fra nettet. Så hvis du få like godt dametekke som vår venn razr her er det bare å begynne å utnytte linja di til det maksimale! Da kan det nemlig hende at en jente kommer bort til deg og til og med spør deg et spørsmål! Kilde: Nettavisen Endret 3. mai 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ser ut som de damene utnytter ham bare. Han må vel snart innse det. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Ser ut som de damene utnytter ham bare. Han må vel snart innse det. 6038115[/snapback] Ignorance is bliss. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 haha, sjekktriks "vil du være med hjem og se på harddisken min?" Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Uansett om de "utnytter" han eller ikke oppnår han kontakt som kan føre til noe mer. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har 2 mbit og 80g harddisk ;( er jeg fortapt? Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Så egentlig er ISDN er grunnen til at jeg er singel!? Hvorfor har jeg ikke tenkt på det tidligere.. *Sukk* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ai ai ai, med min ADSL2+-linje bør jo dette være noko for meg. "Sugen på litt bits bytes og ein blodtrimma CPU i kveld eller?" Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Må innrømme at det er en av de bedre artikklene jeg har lest, visste ikke engang at det fantes slike "ringer". Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ville jo alltids vært gøy å få vite hvilke programmer osv de bruker for å koble til hverandre. Vi hater Direct Connect, Bit Torrent og alle sånne åpne fildelingstjenester. Vi hadde det fint på 80-tallet vi, når ingen visste om oss. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det er vel litt drøyt å kalle det sjekketriks syns jeg. Men det er jo mange som setter pris på at man skaffer ny musikk/film(dvd) til de... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ville jo alltids vært gøy å få vite hvilke programmer osv de bruker for å koble til hverandre. Vi hater Direct Connect, Bit Torrent og alle sånne åpne fildelingstjenester. Vi hadde det fint på 80-tallet vi, når ingen visste om oss. 6038638[/snapback] FTP. Mest sannsynlig. Skulle gjerne kjent de riktige folka jeg ass /whois'e razr ASAP Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ville jo alltids vært gøy å få vite hvilke programmer osv de bruker for å koble til hverandre. Vi hater Direct Connect, Bit Torrent og alle sånne åpne fildelingstjenester. Vi hadde det fint på 80-tallet vi, når ingen visste om oss. 6038638[/snapback] FTP. Mest sannsynlig. Skulle gjerne kjent de riktige folka jeg ass /whois'e razr ASAP 6038698[/snapback] Tror FTP og IRC klienter er mest brukt.. Mye som blir sendt rundt der Lenke til kommentar
EDB Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Blir vel ikke sendt så fryktelig masse via IRC-klienter, ihvertfall ikke hvis han var redd for sikkerheten. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Tror FTP og IRC klienter er mest brukt.. Mye som blir sendt rundt der 6038738[/snapback] FTP og irc er da iallefall ikke kryptert på noen måte? Da har vi utelukka bit torrent, dc, ftp og irc... Finnes det flere protokoller? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Tror FTP og IRC klienter er mest brukt.. Mye som blir sendt rundt der 6038738[/snapback] FTP og irc er da iallefall ikke kryptert på noen måte? Da har vi utelukka bit torrent, dc, ftp og irc... Finnes det flere protokoller? 6038813[/snapback] Er ikke SFTP kryptert FTP? Mente å huske å ha lest det ett sted og så lenge du har riktig server og klient så skulle det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Er nok FTPer som blir brukt mest, er greit å flytte ting fra en server til en annen uten å laste det innom med slike programmer Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 sftp is an interactive file transfer program, similar to ftp(1), which performs all operations over an encrypted ssh(1) transport. It may also use many features of ssh, such as public key authentication and compres- sion. sftp connects and logs into the specified host, then enters an interactive command mode. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 "Remember kids, the faster you download, the bigger your penis is!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå