Neophus Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Er jo bare teit å ha a4 ark uten å bruke de til noe.. Om han ikke var den huleste skjeia i skuffa så ble det vel ikke så mye skriving, så da var det bedre å spise de. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Går fint å spise papir ja. Har spist flere ark. Grunnen? For å se om det gikk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kva skulle tilsei at det ikkje gjekk? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kva skulle tilsei at det ikkje gjekk? 6042672[/snapback] Spy, skikkelig vondt i magen, vondt i halsen osv osv.. Vanlige grunner til at visse ting ikke går ann og spises ville nå jeg sagt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Virker for meg ikke akkuratt det smarteste å gjøre.. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Virker for meg ikke akkuratt det smarteste å gjøre.. 6042898[/snapback] Er vel egentlig ikke så smart og spise ting som ikke laget for og spises uansett ville jeg tro Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Virker for meg ikke akkuratt det smarteste å gjøre.. 6042898[/snapback] Er vel egentlig ikke så smart og spise ting som ikke laget for og spises uansett ville jeg tro 6042936[/snapback] Godt poeng... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Gul farge er best Og det er vel fort lurt å rive av den delen med lim og svelge den hel forså å hive nedpå resten, men man for vondt i magen etter mange utfordrere Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Gul farge er best Og det er vel fort lurt å rive av den delen med lim og svelge den hel forså å hive nedpå resten, men man for vondt i magen etter mange utfordrere 6042997[/snapback] Kan jeg tenke meg, eneste gangen jeg har spist "mye" papir var når jeg var på skole tur i 9 klasse og ingen trodde jeg turde og spise 2 servietter... Jeg vant, men godt var det ikke ass... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hva med han Hockey fyren som sa at om de tapte kampen så skulle han spise sin egen sokk, som han brukte under kampen. Han satt med kniv og gaffer, strødde på litt salt og cola, å spiste sokken sin. Det er faan meg kvalmt det Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg har spist edderkopp da 6043375[/snapback] Jeg har spist maur, sånn pissmaur. Å det smaker piss godt. Jeg tuller ikke, det er som å spise syrlig godteri. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg tjente 200 kr på det da.. men hvis du er på tur i skauen å finner maurtue må du stikke pinne nedi og la maurene pisse på den, det smaker godt og syrlig Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg tjente 200 kr på det da..men hvis du er på tur i skauen å finner maurtue må du stikke pinne nedi og la maurene pisse på den, det smaker godt og syrlig 6043443[/snapback] Jepp, et gjørt det nokk Men det var godt å spise den også, selv om jeg ikke fikk 200,- for det da Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg har spist edderkopp da 6043375[/snapback] Er litt hardt hjemme oss dokkar fortiden ja..? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Som sagt, jeg tjente 200 kr på det.. Og det var jo ingen som trodde jeg skulle gjøre det, derfor måtte jeg jo Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Gruer meg allerede til russetiden :/ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Gled deg over at du har endel år til å finne ut at det heller blir gøy Dessuten er du nok ikke nødt til å ta alle, men det er vel et visst antall om du vil oppnå noe. Endret 4. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Gled deg over at du har endel år til å finne ut at det heller blir gøy Dessuten er du nok ikke nødt til å ta alle, men det er vel et visst antall om du vil oppnå noe. 6043784[/snapback] Oppnå hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå