Gå til innhold

Dynamisk avatar! HVordan lage det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan du legger til klokke på avataren?

Det er egnentlig rimelig enkelt. Det du trenger å gjøre er å bruke gd eller et lignende system i kombinasjon med php. Min tidligere avatar skriver en rekke med tall over avataren. Den kan antageligvis brukes til det du tenker på. Den har ikke annet en vanlig konsollskrift, men har et annet skript som genererer et bilde med den fonten du ønsker. Kan se om jeg finner disse scriptene et sted om du er intressert.

forresten så er den feilpostet:)

Lenke til kommentar
Ja, men det er fortsatt ikke å anbefale siden folk da må leste ned mye unødvendig data.

6041162[/snapback]

Mye er vel å ta i om det kun gjelder en bruker, 3-6KB ekstra, om man har så elendig linje, vil jeg heller anbefale å skru av avatarer for alle brukerne, og siden disse avatarene ikke er på hw.no sine servere, er det ikke de som må bry seg om båndbredde andre veien heller :p

Lenke til kommentar
Presiserer at dynamiske avatarer og lignende ikke nødvendigvis vil bli godtatt som avatarer på dette forumet.

6040091[/snapback]

Så lenge de er statisk under visning har jeg vanskeligheter for å se at dagens retningslinjer skal hindre noen i å lage en avatar som varierer fra visning til visning :shrug:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...