Gå til innhold

Motorola V3 - Minnetrøbbel?

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte en V3 pink på QXL til dama....

Tlf funker og var sprell ny( org eske og plast .....MEN: får ikke tatt bilder etc og når jeg har mottatt 4 meldinger sier driiiten at den er full....sjekket minnestatus, og der står det at det er brukt 6432 (ca) kB..... noen som kan hjelpe meg?

Det må det være litt mer minne?

Hmmmm er taknemlig for alle forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sånn super peiling på denne mobilen, men en venn av meg har den. Så jeg vet nok til å svare på spørsmålet ditt.

Hvis du går inn på denne linken, så ser du at det ikke er så mye minne på den. Det er faktisk ikke mer enn det du sier, så mest sannsynlig så tror jeg at det er minne som er problemet, ikek at det er noe feil med mobilen eller lignende.

Så hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg slettet noen filer. Tror at mobilen kommer til å fungere helt fint etter det :) Det er nok ikke vanskeligere enn det.

Mvh klikkert

Endret av -klikkert-
Lenke til kommentar

Mobilen har ikke mer innebygget minne.

Dette er en ulempe med telefonen, at den har så lite innebygget minne, og ingen mulighet for Minnekort (noe V3i har). Så denne egner seg ikke til å ha masse bilder på/masse meldinger...

Lenke til kommentar

Ok, har skjønt at det er lite minne, men det bør vel være mer plass enn til 31 nummer i tlf-boken og 3 sms?

Har ikke fått tatt ett eneste bilde, for den var jo "full" fra vi skrudde den på....går det an å slette demobilder og lyder og sånn??

Dersom dette ikke går så er jo tlf ubrukelig!!?!!?

Lenke til kommentar

Det skal være mer plass enn dette... Kanskje det er noen programmer som er innstallert på den som tar plass?

Prøv å ta kontakt med Motorola, kanskje de har mulighet til å hjelpe deg med problemet..?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...