McMuffin Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Installerte nettopp en themepack til xp, men likte ikke designet på den, så jeg deinstallerte den igjen. Da fant jeg ut av oppgavelinjen min hadde fått den kjedelige win98-looken, og den kan ikke endres nå! Har prøvd å installere/deinstallere masse forskjellige thempacks, men den forandrer seg ikke! Kan noen hjelpe meg her? Får helt komplekser av denne looken Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Vet ikke om det er til hjelp, men du kan jo sjekke i "Egenskaper for Skjerm"(Venstreklikk på desktopen, og velg egenskaper) Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Takk for forslaget, men det funker heller ikke. Får bare opp alternativet: Windows standardstil. Andre forslag? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Takk for forslaget, men det funker heller ikke. Får bare opp alternativet: Windows standardstil. Andre forslag? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Takk for forslaget, men det funker heller ikke. Får bare opp alternativet: Windows standardstil. Andre forslag? Edit: Beklager, men nettet hang seg opp Eventuelle moderatorer som er innom her: Bare slett de to andre. Endret 4. mai 2006 av SN25P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå