Ustedalen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Alle nerders (og diverese andres) venn er selvsagt det gode oppslagsverket Wikipedia. Men er virkelig mye av det som står her til å stole på? Med tanke på at man selv kan redigere, legge til og lage artikler. Vet forresten at hvis søsteren min, som går på universitetet i Bergen, bruker Wikipedia som kilde i noen av oppgavene, står hun i fare for å få E, siden Wikipedia ikke skal være en pålitelig kilde. Kan jeg f.eks skrive at Jens Stoltenberg har 17 unger og 3 koner, og det vil komme opp på siden? Eller må artiklene bekreftes før de legges ut på nett? Bare nysgjerrigheten min som tar overhånd Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Du kan legge ut hva som helst, men noen går igjennom og kontrollerer at det ikke er helt vilt. Jeg skrev f.eks. noen flotte artikler om øst og vestkant en gang, og de forsvant etter en dag. Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det må nok bli godkjent før noe blir lagt ut.. Eller hadde det vel vært litt drøyt Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det vil veldig fort komme en moderator og fikse på artikkelen, selv har jeg opplevd at den noe tullete artikkelen om OT-barens frigjøringshær fjernet, og jeg fikk advarsel for vandalisme. Uncyclopedia ble løsningen der, forsåvidt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ut over horisonten skimter han i det fjerne en tråd, en tråd som virker kjent. Hvor har han sett denne tråden, med det kjente navnet? Wikipedia står det. Javisst. Han setter avgårde, høyt på himmelen til diskusjon.no. Dette må stoppes og det kontant. Han går inn for landing.... . . . . . . . v Bruk eksisterende tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...40&hl=wikipedia Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Man kan jo lure: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...83&hl=Wikipedia Edit: Og bak supermanndrakta kommer B|Real og dasker supermann på den hvite mannerumpen hans så det jomer i daler og fjell...så er det bare å bli kvitt dotten og B|Real her herredømmet igjen Benytt linken her for videre diskusjon.. Endret 3. mai 2006 av B|Real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg