pessimisten Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 hei! har fått krl lekse som lyder slik, det handler om abort: hvem kan du snakke med dersom du uventet skulle bli mor eller far? så tenkte jeg: graviditets hotline! og tenkte jeg ville legge til tlf. nr....er det noen som har et sånt nr? takker på forhånd Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Uhm....man har jo: doktoronline.no og lommelegen.no Helsesøster på skolen f.eks. Ellers er det jo diverse kontakttelefoner man kan ringe. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Og så har du suss.no. Men det var vel mer populært da eg vokste opp Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) takker, det var alt jeg trengte Endret 3. mai 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 takk men det skal helst være tlf nr 6037503[/snapback] suss- telefonen? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 takk men det skal helst være tlf nr 6037503[/snapback] suss- telefonen? 6037510[/snapback] takk....så den nettopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå