GreatGrandfather Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har en Dell PC. Kan jeg bytte ut mitt nVidia 7300 kort med et bedre et uten problerer. Er det PCI-Xpress? Det er en Dimension 9150 forresten. Takker for svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei! Jeg tror det skal gå fint å bytte skjermkort. Eventuellt spørr dell om hvilken type det er om det ikke stod i spesifikasjonene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Det skal ikke være noe problem å bytte med et annet PCI-E kort. Det eneste problemet du kan støte på er mangel på ekstra strøm for skjermkort som krever dette. Du bør sjekke på forhånd at du har enten en ledig 6-pins kontakt eller to ledige 4-pins. Hvis ikke bør du kjøpe noe lignende 7600GT eller X1600PRO. EDIT: Ser at Dell leverer maskinen med både X1900XTX og 7800GTX skjermkort, men sjekk likevel. Er det noe de liker, så er det proprietært fiksfakseri som passer akkurat til den gjeldende konfigurasjonen. Endret 3. mai 2006 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har også nylig kjøpt Dell 9150 (billig med 24" og 4 gig RAM!) ;-) Det eneste er grafikkortet - bare CRAP 7300 LE får ikke spilt Dreamfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå