OscarWoHA Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Daisy > m-momr Gratulerer med å drite deg ut på forumet. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) blir så irritert på folk her på forumet som bare har dritt å si hele tia.. Men er vel sånn det skal være når man legger ut noe her Endret 3. mai 2006 av xabeR Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har liten tro for at et så seriøst selskap som Blizzard ville kalt spillet sitt for wow. I så fall ville de skrevet WoW. Lenke til kommentar
syff Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Mulig å drite seg ut i større grad enn dette? : | Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg hadde ihvertfall blitt lurt av et så overbevisende språk. /bow Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 lool med meg i spissen som "blizzard inc" Blizzard Inc: is this really leagle? You are now speaking with Daisy of Gold Sales. Daisy: I can not understand you Blizzard Inc: this is not leagal Blizzard Inc: u are not doing the right thing Blizzard Inc: u should help sick children, instead of distroying wow Daisy: It is leagal ,i guess,we just help the person who need us Blizzard Inc: do you really meen that? or is that just what you have bin told to tell me? Daisy: No,we just satisfy with the person who need gold and powerlvling Blizzard Inc: do you even know what world of warcraft is? Daisy: The most populat internet game in USA and EU countries Blizzard Inc: o rly? Daisy: I can not understand what you said Blizzard Inc: are you asian? you whrite like you are asian? Blizzard Inc: the guys you are working for is called "chinese money farmers" they are what is wrong with the game world of warcraft Daisy: Yes,we are from china Blizzard Inc: o rly? Daisy: Sir,we just do some person like , Blizzard Inc: you also should learn to speak properly english before starting a pirate company Daisy: Yes,I guess so ,so could you to be my teacher Blizzard Inc: sure, u dont say "Sir,we just do some person like ," you say "Sir, we are only trying to fill players need of wowgold and powerlvling" Blizzard Inc: also dont say "Yes,I guess so ,so could you to be my teacher" say "Yes,I guess so ,could you to be my teacher" never use "so" 2 timer right after each other Daisy: Yes,there is few American in our district ,so we can not express our english very well Blizzard Inc: o rly? i can se that very well Daisy: You can understand me what i said Blizzard Inc: no i did not Daisy: Terrible Blizzard Inc: anyways c ya, GL with the ELEAGLE thingy Daisy: Thank for your advice anyway,Bye 6036889[/snapback] 1/10 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Failed to find teh funney. -2/10 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Trådstarter må jo være komplett idio*?! Hun burde vite bedre en dette, ikke er det bare ulovlig å utgi seg for en annen person eller/og firma, men følgende kan være av stor konsekvens. Nå tviler jeg sterkt på at det blir tilfellet her, men anbefaler deg å aldri gjøre noe lignende selv. I tillegg gjorde du en komplett idiot av deg selv ved å prøve på halvhjertete forsøk på å være saklig. Er dette noe du bryr deg om kan du heller la være å kjøpe wow-gold samt rapportere personer som tilbyr deg dette. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det der var seriøst lame. Men får å snakke litt.. Er det ulovlig å selge gull (aka din tid)? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Daisy > m-momr Gratulerer med å drite deg ut på forumet. 6037932[/snapback] Amen. Ideen kunne KANSKJE virket hvis du hadde kunnet skrive engelsk, og hadde utgitt deg for å være advokat eller lignende Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hehe, vet ikke helt hva jeg skal si. Er så mange ting som jeg burde si, men siden jeg prøver å bli et bedre menneske skal jeg la være. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Blizzard Inc: you also should learn to speak properly english before starting a pirate company Daisy: Yes,I guess so ,so could you to be my teacher Hahahah 6037714[/snapback] Det der var det som virkelig gjorde at Blizzard Inc ble eid Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Stenges... Snakk om backfire deluxe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg