B4stian Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Var innom McDonalds i dag og kampanjen på burgere til 10 og 20 kr. var tydeligvis utgått. Min kamerat fikk ikke beskjed om dette og stusset over prisen etterpå. Inne i butikken henger det fortsatt en plakat med tilbudene, er ikke dette misvisende markedsføring? Har han ikke egentlig krav på noe her? (er jo ikke prisen som er saken her, men prinsippet... og tonen de ansatte svarte med) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jo, han har krav på å få produktet til den annonserte prisen. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Stod ikke noen dato el. på plakatene da? Lenke til kommentar
veos Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Så lenge plakatene fortsatt hang i butikken og annonserte tilbudet burde han få igjen pengene sine, mener nå jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Markedsføringsloven sier noe om at man skal ha varen til den prisen det annonseres med ja. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Noen som har en regel å vise til her? Går på Salg & Service, men husker ikke det nå... Det var en sånn stor "lys-plakat" som hang over de som ekspiderer hvis dere skjønner.... jeg så ingen dato på den. Uansett så er det misvisende!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå