Gå til innhold

svi av 500 kr fra kontankortet

Anbefalte innlegg

for snart 15 måneder siden slo jeg til på telenors tilbud om å kjøpe kontantkort for 500 kr og få ringetid for 1000.

jeg har ikke brukt abonemanget så mye det siste året og sitter igjenn med rundt 500 kroner på kortet, nå viser det seg at jeg må bruke opp beløpet før 15 måneder etter kjøpsdato ellers forsvinner pengene.

så jeg kan basicly gå på en kjøpsfest med kontankortet de neste dagene. så jeg trenger forslag til ting jeg kan kjøpe med kontantkort før det er for sent.

mobil: nokia 3510

abonemang: Djuce kontant

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sextelefon... er du i det ensome hjørnet så er jo det bare å slå seg løs. Kremt  :whistle:

6036699[/snapback]

Det kommer egen regning i posten selv om det er kontant-telefon

Bah...noe som jeg fikk når jeg var 13 år å hadde telefonen registrert på mammas telefon :(

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Sextelefon... er du i det ensome hjørnet så er jo det bare å slå seg løs. Kremt  :whistle:

6036699[/snapback]

Bah...noe som jeg fikk når jeg var 13 år å hadde telefonen registrert på mammas telefon :(

6036736[/snapback]

Uff, den er kjip da. Men man lærer jo :)

Lenke til kommentar
Om jeg ikke husker helt feil, kjøper du mer penger blir de 15 månedene fornyet så, hvis du da kjøper den laveste summen...

6036654[/snapback]

kan godt hende du har rett.

driver å leser på telenor sine nettsider. litt vanskelig å finne informasjon der, men det er rimlig å tolke det som står slik som du sier.

jeg har alerede kjøpt et 150kr kort. så hvis du har rett, og jeg fortsetter å bruke mobilen like lite som jeg gjør nå vill det holde til minst 15 måneder till, så kanskje det ikke er en så dumm idee å bruke noe av det uansett.

får se om det kommer noen gode forslag (jeg føler ikke for telesex akkurat i øyeblikket)

Lenke til kommentar

6036699[/snapback]

6036736[/snapback]

Brent meg på den jeg også, men mamma sa aldri noe. Litt flaut for begge

Lenke til kommentar
haha, han har problemer med å bruke 1000,- på 15 måneder. Skaff deg flere venner.

6039282[/snapback]

Du vet at man kan snakke med venner utenom på SMS? noen møter faktisk venne sine ansikt til ansikt, msn, mail osv. Man må ikke bruke mobilen

Lenke til kommentar
haha, han har problemer med å bruke 1000,- på 15 måneder. Skaff deg flere venner.

6039282[/snapback]

Du vet at man kan snakke med venner utenom på SMS? noen møter faktisk venne sine ansikt til ansikt, msn, mail osv. Man må ikke bruke mobilen

6039458[/snapback]

Åsså, om man har kontantkort å ringer i 1 time per månede så er jo pengene nesten brukt opp, 1000,- på 15 måneder er INGETING.

Lenke til kommentar

6039282[/snapback]

6039458[/snapback]

Åsså, om man har kontantkort å ringer i 1 time per månede så er jo pengene nesten brukt opp, 1000,- på 15 måneder er INGETING.

6039505[/snapback]

For NOEN er 1000kr på 15 måneder mye, de bruker rett og slett ikke telefonen så mye.

Kanskje du og de utrolig mange vennene dine bruker telefonen så mye, men andre bruker den da mindre. Det at det er lett å bruke så mye betyr ikke at man må gjøre det eller at alle gjør det. At du er vant til en ting betyr ikke at det er fasit!

Lenke til kommentar

6039282[/snapback]

6039458[/snapback]

6039505[/snapback]

For NOEN er 1000kr på 15 måneder mye, de bruker rett og slett ikke telefonen så mye.

Kanskje du og de utrolig mange vennene dine bruker telefonen så mye, men andre bruker den da mindre. Det at det er lett å bruke så mye betyr ikke at man må gjøre det eller at alle gjør det. At du er vant til en ting betyr ikke at det er fasit!

6039638[/snapback]

Jaok Klikko

Fjortentegn

Lenke til kommentar

6039282[/snapback]

6039458[/snapback]

6039505[/snapback]

6039638[/snapback]

Jaok Klikko

Fjortentegn

6039657[/snapback]

Tøffen :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...