HrSteen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Ett av mine første småfuglbilder. Ble sånn delvis fornøyd selv, men er ikke sikker. Hva syns folket? Endret 3. mai 2006 av stoners Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har ikke mye peiling på fuglefoto, men dette var et av de bedre som er vist her. Lenke til kommentar
kak Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg er ingen ornitolog, men dette synes jeg så bra ut! Fin bokeh og ingen forstyrrende elementer! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Tja, i motsetning til PM kan jeg styre min begeistring noe ... Bildet er helt greit det, fint og rolig, men lyset er dessverre ikke helt bra. Det ser ut som solen treffer fuglen bakfra og til venstre, det fører til at fronpartiet er litt for mørkt, spesielt i ansiktet. Bakgrunnen er fin den, kunne selvsagt ha klonet bort granbaret? nederst i midten og bladet? nederst til høyre. Men det er pirk.... Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Likte veldig godt hvor sylskarpt det er Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Takker for tilbakemeldinger.. Bildet er forøvrig tatt igjennom ett vindu, desverre. Lenke til kommentar
makila Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jøss, dette var ikke værst! Jeg synes bakrunnen var veldig fin, akkurat passe "blurry". Hadde du ikke sagt at bildet var tatt gjennom et vindu, hadde jeg ikke lagt merke til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå