Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Vaskemaskin - hvilket merke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg ikke husker feil er Baucknecht luksusmerke til Whirlpool.

Miele er veldig bra ja, men kjøp heller Asko.

De har så og si like gode maskinen og koster noen høvdinger mindre. ;)

6037855[/snapback]

smeller det fra expertselgeren, ikke rart du anbefaler asko ;)

du får toppmatede maskiner for mindre enn 5k, spør hvilke krav du stiller som strømforbruk, sentrifuge osv.

6038810[/snapback]

Ja, og hva er galt med Asko?

Nesten ingen feil med maskinene som vi selger og de er meget gunstige i forhold til andre merker på pris. Noe imot Asko?

Hva tjener jeg på å anbefale Asko på nettet?

Lenke til kommentar

Takk for mange svar folkes, da får jeg dra ut i felten og sjekke litt.

(Tror ikke jeg skal sette meg ved en bekk. Det hørtes koselig ut, men Akerselva er nærmeste så da er det like greit å ikke vaske tøyet) :p

Lenke til kommentar

6037855[/snapback]

du får toppmatede maskiner for mindre enn 5k, spør hvilke krav du stiller som strømforbruk, sentrifuge osv.

6038810[/snapback]

Nesten ingen feil med maskinene som vi selger og de er meget gunstige i forhold til andre merker på pris. Noe imot Asko?

6039441[/snapback]

har jeg sagt det er noe galt med asko?

Lenke til kommentar

6037855[/snapback]

6038810[/snapback]

6039441[/snapback]

har jeg sagt det er noe galt med asko?

6044197[/snapback]

Var vel ikke bare meg som fikk inntrykk av at Asko var noe Expert-selgere ville prakke på folk som ikke holdt mål? Hva var ellers meningen med setningen din?

Lenke til kommentar

slapp av...trenger ikke hive deg ned i skyttergraven med en gang vøtt. meningen i setningen var et lite spark i siden fra en i samme bransje, at du med en gang tolker det som at jeg vil slenge dritt om asko får stå for din egen regning.

Lenke til kommentar
slapp av...trenger ikke hive deg ned i skyttergraven med en gang vøtt. meningen i setningen var et lite spark i siden fra en i samme bransje, at du med en gang tolker det som at jeg vil slenge dritt om asko får stå for din egen regning.

6044329[/snapback]

Da lurer jeg fælt på hvorfor du skrev det... jeg har da ingenting å tjene på å anbefale Asko når han ikke gåt til meg og handler, og for min del kan han like godt handle AEG eller Indesit, men Asko er det veldig lite tull med og kanskje ikke så rart at jeg anbefaler de da?

Jeg vil ikke tolke det til: løp og kjøp asko

Lenke til kommentar

6044329[/snapback]

Da lurer jeg fælt på hvorfor du skrev det... jeg har da ingenting å tjene på å anbefale Asko når han ikke gåt til meg og handler, og for min del kan han like godt handle AEG eller Indesit, men Asko er det veldig lite tull med og kanskje ikke så rart at jeg anbefaler de da?

Jeg vil ikke tolke det til: løp og kjøp asko

6044355[/snapback]

sliter du med å lese eller? les innlegget mitt en gang til, så ser du hva meningen var. er nesten sånn at jeg begynner å lure på om asko virkelig er noe dritt, du får jo panikk av en uskyldig kommentar. lurer på hva som skjer om jeg virkelig skulle slenge ut noen påstander om asko, sporer du ip-en min og kverker meg da eller? :tease:

er stort sett bra kvalitet på alt av hvitevarer, så lenge man styrer unna de værste mikke mus merkene (indesit, electra, candy osv). nå har ikke disse merkene så veldig stort utvalg i 45cm uansett, så du er vel dømt til å finne en merkevare der vil jeg tro. 5 års reklamasjon har du uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...