AndyNor Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 har akkuratt installert hl, nyeste versjon med cs 1.5. Når jeg startet cs --> internett games var det ingen ting der, så jeg trykket på refresh og fikk opp 2000 servere... så la jeg til en ip til en venn av meg, vi skulle spille sammen mot botter, men jeg klarte ikke å finne han blandt alle de 2000 serverene... så jeg klikket på alle og "remove permanently ..." så klarte jeg ikke å legge den til igjen. Vet noen hvor den listen er, og om det er mulig å ...reset'e den? [ Denne Melding var redigert av: AndyNor på 2002-10-03 16:45 ] Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Bruk The All-Seeing Eye til å finne servere, det er mye bedre enn de integerte funksjonene i spill. Lenke til kommentar
sibte-haider Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Gå inn på filter, fjern alt som evt skulle være haket av. Deretter legger du til ip. -og problemet burde være løst.. :smile: _________________ Sibte-Haider Syed Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: sibte-haider på 2002-10-03 19:35 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå