CustomTP Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har alltid lurt på hvilket land som har flest skjevhente, og hvorfor det er slik. Radioaktiv grund, får mye klor i vannet eller hva er det som forårsakker dette...? Hadde vært utrolig nyttig å vite... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har ikke hørt om noen forskning på dette området. Det heter uansett "keivhendt". Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg tror at dette er ganske jevnt fordelt, med mindre noen systematisk har tvangsflyttet keivhendte over i et eget land, noe jeg egentlig tviler på. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har ikke hørt om noen forskning på dette området. Det heter uansett "keivhendt". 6036160[/snapback] Det heter venstrehendt. Likestillingen har kommet langt, vettu.. Lenke til kommentar
veos Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Neida, keivhendthet. Dessverre fant jeg ikke noe relevant, mht. hvilke land har flest keivhendte. http://no.wikipedia.org/wiki/Keivhendthet Endret 3. mai 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Wikipedia er fasiten altså? 6036993[/snapback] Selvsagt. Wikipedia og Google. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Sjekk land som har sånn "kappe av hånden" straff Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Sjekk land som har sånn "kappe av hånden" straff 6038478[/snapback] nice... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå