vebwa Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hei Har noen problemer med min LG 40x CD-RW (8mb buffer): - CloneCD (som spilleren skal takle bra) gir bare failure ved forsøk på brenning. - Nero CDSpeed gir errormelding (error 00000? - test aborted) ved forsøk på å kjøre tester. - Kopiering fra CD til harddisk går litt tregt (over 1 min på 200 mb, tilsvarer vel bare rundt 16-20x lesing. Ellers fungerer brenneren tilsynelatende ok, den brenner greit i Nero og fungerer ok (dog litt treg) på lesing. Hva kan være feil? Innstillinger eller defekt brenner? Vebjørn. Lenke til kommentar
johna Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 har du sjekket den lille pin'n bak om den står som sec. Master eller slave? Har du cd-rom, la Brennern være master.. Hadde sånne robz jeg å, men det gikk bra etter jeg gjorde om på det der. Ellers er det ikke godt å si gitt.. Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Brenneren står som master. Har brenner og harddisk som master på hver sin IDE-kanal. Har ingen CD-ROM ellers, og systemet er hovedsakelig: LG 40x CDRW 8mb Asus p4s533 Intel p4 [email protected] 512mb samsung DDR333@400 IBM 80gig 120GXP Noen flere forslag? Lenke til kommentar
johna Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 er Clonecd registrert versjon da? :smile: Hva prøvde du lese til harddisken, Audio? Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Har prøvd med både audio- og datacder. Og når CDSpeed bare gir error ved testing begynner jeg å lure om det kan være noe galt med selve spilleren. Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Noen andre tips? Bør jeg sende inn og prøve å få byttet brenneren? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: vebwa skrev (2002-10-03 16:37):HeiHar noen problemer med min LG 40x CD-RW (8mb buffer):- CloneCD (som spilleren skal takle bra) gir bare failure ved forsøk på brenning.- Nero CDSpeed gir errormelding (error 00000? - test aborted) ved forsøk på å kjøre tester.- Kopiering fra CD til harddisk går litt tregt (over 1 min på 200 mb, tilsvarer vel bare rundt 16-20x lesing.Ellers fungerer brenneren tilsynelatende ok, den brenner greit i Nero og fungerer ok (dog litt treg) på lesing.Hva kan være feil? Innstillinger eller defekt brenner?Vebjørn. Du kan prøve med en firmware oppdatering. Kan ikke forstå at å kopiere 200 på litt over et min er trekt. For å vere ærlig tror eg at det ikke er noe galt med brenneren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå