shaugen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Trenger et program som kan omgå firewallen slik at jeg kan laste ned med utorrent. Det går nå, men hastigheten er betydelig redusert. Noe program som likner på hopster eller noe. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvorfor skal du omgå firewallen? Kan du ikke bare konfigurere den til å la programmet kjøre? Det høres egentlig mer ut som du har behov for å åpne porter på routeren din. Alt du trenger å vite finner du på www.portforward.com. Lenke til kommentar
shaugen Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 da hadde jeg ikke spurt etter et slikt program. Men takk for svar Jeg har liksom ikke tilgang til denne routeren Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hva mener du med "liksom"?? Har du tilgang eller har du ikke tilgang eller har du noe midt i mellom "liksom"? Lenke til kommentar
shaugen Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Beklager at jeg uttrykket meg selv på en feil måte. Jeg har ikke tilgang på denne routeren, og ønsker derfor forslag til et program /programmer som kan omgå denne firewall'en. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 du har ikke tilgang til routeren?? er det ikke din? tjuvlåner du linja fra andre? Lenke til kommentar
shaugen Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Det er min router, men den står på et sted som jeg ikke har tilgang til, og denne årsaken har ikke du noe med. Om du kan hjelpe meg så svar på spørsmålet mitt. Har du ikke noe svar kan du la vær å poste. Dette er bare tåpelig, selvfølgelig er det jeg gjør lovelig. Ellers ville jeg ikke postet spørsmålet. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 eneste måten å ordne det på er å logge inn på ruteren og åpne de riktige portene. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 eneste måten å ordne det på er å logge inn på ruteren og åpne de riktige portene. 6039662[/snapback] .. og det fungerer jo selv om du ikke har fysisk tilgang til routeren, og burde absolutt ikke være et problem hvis det er din router. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Det er min router, men den står på et sted som jeg ikke har tilgang til, og denne årsaken har ikke du noe med. Om du kan hjelpe meg så svar på spørsmålet mitt. Har du ikke noe svar kan du la vær å poste. Dette er bare tåpelig, selvfølgelig er det jeg gjør lovelig. Ellers ville jeg ikke postet spørsmålet. 6039625[/snapback] Åja! Du har en av de routerne med tastatur&skjerm på, og så har du vel satt den på loftet og stigen opp dit er ødelagt, huff. Nei da, min venn, beklager, men da er nok løpet kjørt. Men, om du ikke har skriblet på routeren siden du kjøpte den burde det holde å hente esken å bruke user/login som står i manualen. Om ikke esken er på loftet også? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 eneste måten å ordne det på er å logge inn på ruteren og åpne de riktige portene. 6039662[/snapback] .. og det fungerer jo selv om du ikke har fysisk tilgang til routeren, og burde absolutt ikke være et problem hvis det er din router. 6039693[/snapback] Ja, det er jo sågar det som er standardmåten å gjøre det på, man orker jo ikke å være fysiske bortpå routeren om man ikke har "konfigurert seg inn i et hjørne" slik at det ikke er mulig å logge på den remote. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Hvis du går inn på routern din (eller ikke din) som du kan komme til ved å sette inn tallene til default gateway inn i IE da vil det mest sannsynlig komme et vindu som ber deg om å skrive inn passord. (http://192.168.xx.x) Hvis du er heldig så er det ikke endret passord på denne og den har sitt default passord/brukernavn. Hvis du vet hva slags type router det er så kan du mest sannsynlig bare lete opp modellnummeret på nettet laste ned user manualen og der finner du default Username/password. det var dette jeg måtte gjøre da jeg glemte passordet for min router Endret 4. mai 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Grunnen til at folk vil vite hvorfor du ikke har tilgang til ruteren er fordi vi ikke vil hjelpe til med at du skal bryte loven eller gjøre noe umoralsk. Vend om fortapte sønn, finn den smale sti. Å laste ned er tyveri, du vil vel ikke stjele en jakke eller tv vil du vel. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Grunnen til at folk vil vite hvorfor du ikke har tilgang til ruteren er fordi vi ikke vil hjelpe til med at du skal bryte loven eller gjøre noe umoralsk. Vend om fortapte sønn, finn den smale sti. Å laste ned er tyveri, du vil vel ikke stjele en jakke eller tv vil du vel. 6039762[/snapback] Jo mer jeg ser den traileren med "you wouldn't steal a TV" jo mer har jeg lyst til å stjele en TV på trass AtW Lenke til kommentar
BMP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hva dreier denne posten seg om? Synes ejg husker noe om en router eller firewall? Hvilket merke er Routeren din? Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jo mer jeg ser den traileren med "you wouldn't steal a TV" jo mer har jeg lyst til å stjele en TV på trass smile.gif AtW Helt enig. Pleier å fjerne den når jeg ripper DVDer fra "familie og nære venner". Unnskyld for offtopic. skal ikke gjenta seg. Endret 4. mai 2006 av SmoPe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå