babbustaman Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Da har jeg kommet så langt at jeg tenkte jeg skulle teste noen open Gl spill til ubuntuen Jeg lastet ned UT2004 - demo fra 3dgamers sin netteside i en .run fil. Problemet er at jeg ikke får kjørt denne filen og jeg får denne feilmeldingen (som også generelt gjelder alle .run filer); gedit ikke kunne gjenkjenne tegnkodingen automatisk. Vennligst sjekk at du ikke prøver å åpne en binærfil og velg en tegnkoding i dialogen «Åpne fil...» (eller «Åpne lokasjon») før du prøver på nytt. Hva er det jeg gjør galt? Og hva trenger jeg å gjøre for å få bukt med dette problemet? Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Du kan jo åpne en terminal å skrive: sh /bane/til/run/fila/unrealdemo.run Feks, hvis jeg har lastet ned unrealdemo.run til hjemmeomerådet mitt så hadde syntaksen blitt: sh /home/jorek/unrealdemo.run Endret 3. mai 2006 av Jorek Lenke til kommentar
babbustaman Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Du kan jo åpne en terminal å skrive:sh /bane/til/run/fila/unrealdemo.run Feks, hvis jeg har lastet ned unrealdemo.run til hjemmeomerådet mitt så hadde syntaksen blitt: sh /home/jorek/unrealdemo.run 6036077[/snapback] Jeg fikk det til med den kommandoen... Takker Lenke til kommentar
saxin Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvordan går man frem hvis man ønsker å avinstallere det da? Lenke til kommentar
babbustaman Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Hvordan går man frem hvis man ønsker å avinstallere det da? 6038394[/snapback] Når en har installert spillet, ligger det i mappen et autoscript som kjører unistall......Det står på siden jeg lastet det ned fra at det skal funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå