Nighte Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 3 shines....elsker hvert sekund :wink: Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Gøy for du , da! :smile: Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 hvis noen av dere skal spille mario om en stund..så gled dere til retro brettene...musikken og hele stemningen...oser av classic gaming :razz: Og vannet i spillet...vannet...måten det beveger seg og reflekterer..utrolig.. og kamerasystemet er jo langt fra dårlig da...stor brukervennlighet hvis du bare gidder ta deg tid til å bruke kontrollen for å styre det. :wink: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 16:27, skrev AciD18:3 shines....elsker hvert sekund :wink: Har en del og førti sprites nå... Ganske ålreit spill, full omtale er ute om noen få dager. :smile: Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 I butikken jeg kjøpte det var det forresten umulig å få tak i spillet uten å ha forhåndsbestilt det...alt var bestilt på forhånd :wink: Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 har dessverre hørt en del negative ting om mario sunshine, men det skal ikke stoppe meg fra å kjøpe det, men venter selv på den nye pakken med gc, minnekort og mario. Det skal bli koseligt det ja Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 mario spillet har jo en storyline... skal ikke røpe noen detaljer med det men etter en stund ble det dritbra Lenke til kommentar
OleJL Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jippiii... Jeg har fått SMS idag:) Har foreløpig kun spilt ca en time, og det virker kjempe bra sålangt. Fint med den gamle mario musikken og lydene i bakgrunnen...får så god stemning.. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 17:26, skrev Treblad:Gøy for du , da! :smile: Jaj ar Dexter.. Ikke mere bråk fra do! :smile: Jeg vil ha Blinx!!! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 20:13, skrev Nymfo- Olga: Quote: Den 2002-10-03 17:26, skrev Treblad: Gøy for du , da! :smile: Jaj ar Dexter.. Ikke mere bråk fra do! :smile: Jeg vil ha Blinx!!! Ehh....hva er poenget?? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 xbox fanboys vet du... som ikke klarer å holde seg unna for å kritisere med uobjektive kommentarer. Start deres egne threads om blinx da vel...det er ikke ute... Katten ser forresten ut som et narkovrak :razz: (respons til xboxerne) Lenke til kommentar
Champ Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hihi, jeg fikk kjøpt det på mandag jeg var en spaceworld butikk som solgte det da. jeg kastet meg over det med en gang jeg så det stod PAL på esken Lenke til kommentar
mah Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 jeg har og kjøpt det idag..suverent sålangt (6 shine sprites). herlig stemning, musikk, kontroller, brett, farger, mmmmm Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 har 15 shine sprites nå.. kan cashe inn 2 ekstra på blå mynter... Nå begynner det å bli vanskelig :razz: Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har 82 shines, dro det akkurat frem nå for og klare alle 120, digger spillet det er konge morsomt, retro steming er bra, når du booter opp spille og den lille pling lyden ved nintendo logoen vekker minner;P Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 mario er sjef...men desverre så har eg dårleg råd for tiden....pengane mine går til ut2003 nå...for nok vente 2-3 måneder :/ Lenke til kommentar
mah Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 ah, 12 stk. nå. *spoiler ahead*: noen andre som har møtt mecha-bowser? sinnsjukt morro å sikte seg inn og skyte mens en ruller rundt på berg og dal-bana. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 spoiler** mah...den filmsekvensen etterpå er jo enda mer interessant da...men veldig bra laget med berg og dal banen.. :razz: Lenke til kommentar
mah Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hehe, ja litt av en avsløring der..spent på om vi får høre mer om den saken:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå