Kebab GUD Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 meg selv! Yaya for me! Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 SirMaximus SkyMarshall Oyvind_Dahle LarsP Linn_Christin AnAnAs Steffyboy Wh1te Hanne:) Skilpadde Dotten Alastor B|real Fromage Magicus Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Dotten oyvind_dahle Dahl Cre8ive Alastor Ueland Bundy AnAnAs Onkel Kompost Er ikke her så mye Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 fox88 Ueland Blacktower Kennethdamyr Dotten Wh1te Alastor TWFA egde fredrikrb oyvind_dahle joachimR Cre8tive juliess tonio Dahl snekker'n kimmag mariusE kimman simen1 AnAnAs larsP steffyboy LooOool efikkan Complexity bundy klikka_Bzerk (leif?) Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Meg selv <3 looOool efikkan kimmag Per Stian Dotten Kennethdammyr larsP TomatUlf Steffyboy fredrikrb psilocybe wh1te ickz adey tethrix AnAnAs Darkness| Linn_Christin T-Solberg Øyvind_dahle Dahl supermann spiderman batman Ueland Skymarshall Vegis Det er maange flere men orker ikke mer nå : / Lenke til kommentar
Beining Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 - Vegis - LarsP - Hanne;) - B|real - Simen1(Kongen) - CrazyKimmi:) - vero_nica - mp7,5racing Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Meg selv såklart TWFA (Hvordan glemme min fars brukernavn) Ueland Simen1 Dotten (Kjent som forfatter av påskekrimmen og dyktig moderator i PRS) Alastor (Kjent for hovedrolle i påskekrim og dyktig moderator) Sir Hartge (Av den simple grunn at jeg henger litt på intraforum) Psilocybe (Bergenser-moderator) Jarmo (Nylig blitt moderator, men gjør en sabla bra jobb) Enden (Moderator han også jo) Linn Christin looOool (Muligens feilskrevet, henger mye i RPP fortiden) darkness| Mirann ananas (Husker ikke kombinasjonen av store og små bokstaver) Vero_Nica (Ikke helt sikker her heller) Avean (Den trenger vel ingen forklaring ^^) The Strategy-player (Koselig fyr med stor interesse for tilbakemeldings-kategoriene) Commando_Sondre (Trivelig fyr han også) Durin-VIII (Jauda bra fyr han også, muligens feilskrevet brukernavn) TST (Gamer.nos redaktør, virker som en trivelig fyr) Hylo (Heter faktisk Lars i sitt virkelig liv. Bra fyr han) LarsP (Han ser jeg vel mye til i PRS) Oivind Dahle (Kjent for sin store interesse for babes. Har forøvrig den tøffeste hunden på forumet) North-Garden (Noe slikt. Sett litt til ham rundt om kring. Virker fornuftig) TCi (Fornuftig og ressurssterk fyr) Hippie-Erlend (Oppdaget ham først i mobbe-tråden, virker som en kul ikke main-strem fyr) Vegard (Er vist tvillingbroren elns til Hippie-Erlend. Digger Youshi!) Der kom jeg igrunnen ikke på flere folk tror jeg. Om det er noen jeg har glemt er det fordi hukommelsen min ikke er helt på topp. De fleste som er i listen min har utmerket seg på en måte som gjør at jeg synes det er verdt ¨huske på dem. Det betyr nødvendigvis ikke at jeg misliker dere andre, men at dere ikke har utmerket dere nok for meg. Snorre Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Meg selv Linn C: Hvem kan ikke huske ? UberGoliath: Kjekk kar detta :-) Viser med grisefilmer over 3G på jobb Oysfaerg: Savne i SO :-( aspstein: Spiser pizza med Oysfaerg LooOooL: Fjoortissen i OT-Baren T-Solberg: Spiller Titan Quest og er samboern med Darkness| b-real: Er ofte å se på SO5 Også en god moderator Wh1te: Ser ofte navnet i Mote tråden, ellers kjenner jeg han ikke Darkness|: Hjelpsom person Også samboer med T-Solberg Jarmo: Aktiv moderator i SO5 LarsP: Sarkastisk trønder men humor - Hylo: Tror han er så hot JoachimR: Han har (tror) mange damer Hanne:): Forumjente Tomatulf: Synes barne navet er rart Solefald: Snill fyr som jeg prater en del med i kjærlighets tråden BanAnus: Må huske å hilse på han hver morgen Fox88: Gleder seg til AOC Kissamybutt: Har krangla litt med fyren Lightningwolf: Aoc Comando_Sondre: Aoc SkyMarshall: Hiver hamstere, WEEE FLYYY -Ftz-: Ofte i SO Skilpadde: Bor i ålesund og er for tide hjemme alene Bundy: SO5 For life Mala: Titter innom SO5, stygg avatar Oivind_Dahle: Han har endelig slått seg til ro :-) Juliess: Søt jente, som tror det er normalt med skeiv penis Ati-Radeon: Aner ikke hvorfor jeg husker Demonfudge: Ser han ofte i SO5 _Evolution: Ofte i SO5 Gunfreak19: Synes han er litt snål, også en smule post freak Simen1: Fordi navnet hans er rødt Ueland: Samme som Simen1 thewiz: Fikk meg til å skifte avatar. Sikkert glemt mange som jeg husker noen ganger EDIT: La til begrunnelse :-) Sorry, kom ikke på alle i samma slengen Endret 1. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Liten bump, men. jarmo ueland psilocybe bundy oivind_dahle ø.d. solid_ trevakt namek oovz iceman vegis world of warcraft thewiz dotten LarsP wh1te b-real De jeg kom på i farta. Endret 4. oktober 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Marley Tomat-Ulf .patrick Nitrius April Kebabfyren.. Skizz eller hva det nå enn var. Glint Hepp. Det var det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Marley 6995968[/snapback] Jeg husker deg også. Liste kommer senere. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Solid_Solid Knight 6083187[/snapback] En og samme person. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Og da begir jeg emg ut på et nytt forsøk Juliess Pjuus Linn Christin Vero-Nica Crazy-kimmi darkness| Ueland TST Blacktower Oysfaerg Aalton Dotten b-real Jarmo Simen1 ttt siDDis tom waits for alice The Strategy-player Herr Brun Marley Commando-Sondre Eirikeb Fagerhaug Ø.B oyvind dahle Avean TCi Husgark Luchy Steffyboy Tomatulf fredrikrb JoachimR Solid wackee mobilknut Det var de jeg kom på! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 LarsP fredrikrb Glint Dmnfdge Tomat-Ulf Hylo Hodedeler TAAB Dotten oysfaerg twfa Aalton Crazykimmi Rome Redhead Bundy TSP Pepsico Herr Brun Hr Jenssen neitakk Nyhus Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Steffyboy fredrikrb Larsp hodekløyver eirik89 Groscinny Tom Waits for Alice tonio Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Alastor Orresnei (Padawan til TFWA) Oysfaerg Psilocybe (Tøffeste mod) LarsP (Den største SO horen, bestekompis med Bundy) TWFA (Forumets svar på Gandalf) Steffyettellerannet (Spammer) fredrikrb (Enda mer spammer) Jarmo (Flashmod, er overalt) Hylo Glint Rome Darkness| Hanne dimiles Kebab_Gud CFD BBC Ueland (gud) Herr_Brun TSP (TAC-Tic) Rasch Juliess -Redhead- Redline Snekker'n Kimmer Oyvind Dahle (Hugh Hefner) Fisker ErlendRU Nevnarion Bitex Bundy (Uberspammer) am3k Afseth Simen1 (Forumets oase av kunnskap) thomasr ATWindsor (Skriv en artikkel og han svarer på den) Pricks Smoothie JBlack Jacer (James Bond) Zande (alltid en kvalitetspost) ttt b-real (OT-Baren generalmod, selv om han nekter for det Marley (TAC-Tic) Tomat-Ulf (TAC-Tic) Skogli (TAC-Tic) Zeromac (TAC-Tic) NorthGarden (TAC-Tic) SasaB (TAC-Tic) haakie (TAC-Tic) brd (TAC-Tic) Frichassé (TAC-Tic) Vegis (TAC-Tic) lago (TAC-Tic) TeggY (TAC-Tic) I.A.G (TAC-Tic) bhsand (TAC-Tic) Dahl (HVDoHboO) AnAnAs JoachimR DesertGlow Ukjent_Bruker Lomz kennethdammyr (Koseklump av en mod) Butleren Anette Ronja tonio neitakk Linn Christin Vero-Nica Crazy-kimmi Blacktower TST Newt32 Kilogram Henrik_Salthe De jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg husker: b-real dotten psilocybe ttt fredrikb lucy marley fisker fisk1 wh1te jarmo -redhead- bitex simen1 kebab GUD shizz kebab newt32 the strategy player steffy boy larsP den store P herr brun tormatulf mobilknut namek iceman er de jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
SCV Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) hmm. LarsP - syk fyr som jeg ler mye av Steffeboy - enda en syk fyr, som liker og kverulere Oyvind_dahle - en fyr som mange liker og rakke ned på, særlig LarsP av en eller annen grunn, kanskje det er noe med den noe sære avataren hans? B|real - Moderator som jeg ikke har syns noe om, men har godt opp for meg at han er helt ok. Hylo - av en eller annen grunn husker jeg han Jarmo - Glad laks med bart Hanne:) - hærlig blogg Smårips_eier - tja, smårips! Orresnei - Super moderator, med mange gode og lange poster Klikka_bzerk - Overlegen fjott. AnAnAsS - aner ikke hvorfor, bare derfor. Earendil - kjenner han sann ca. Dotten - Lange poster og en avatar som man husker. SirMaxiumus - sjef med PSP Psilocybe - Dopskalle selv om han sier at han ikke er det Trevakt - han er OT-Hore Tomat ulv - nicket hans Glint - henger i babethread syns jeg og huske Herr Brun - hvem husker vell ikke et slikt nick? Propaganda - selvsagt husker jeg han. ttt - enda en moderator jeg ikke hadde noe for før, men han er ok. - et nick man bare husker. (: P) Marley - vell, han elsker bob Kebab Gud - noe med nicket hans. Hodedeler - sunnmøring tror jeg, og avataren hans er noe merklig. Vero_Nica - en del i bilde forumet. Den store P - forveksler han og Larsp Posten er sikkert full av leifer, men men. Endret 4. oktober 2006 av SCV Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 du skrev meg med stor T. Og du kallte meg OT-hore. Der har du to feil allerede.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg