Itw Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Må si folk har klister til hjerne... Om jeg tenker lenge kommer jeg kansje på 3-5 stykker... Prøver nå (ryker av hodet) hmm... er de ikke en moderator som heter HW? joa går for den..: HW Bundy Oleeid OC-freak Snekkern Pace222 Pace RT Kinesiske ett eller annet... Oooo er faktisk fornøyd med meg selv nå... *Smiler fornøyd* Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Snekker´n Tomat-Ulf Fredrikrb klikka_bZerk DJ_Ovin DJ_Sonic munnharpe Effikan spyro NorthGarden Flaringo SteffyBoy Meldarion Vetle Psilocybe Chokke Hodedeler Dotten Simen1 Alastor Orresnei B|Real Haltan Og sikkert flere... Ja, jeg har god hukommelse... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Må prøve dette jeg også. Ikke bli fornærma, jeg har Alzheimer når det kommer til navn. Skal vi seeee...den første som dumper ned i hodet mitt er LarsP, som poster masse sinnssyke band jeg aldri har hørt om i musikkforumet. Jeg har sett det er en TLZ her også, den blå avataren husker jeg. Hmm...hvem fler...jo, Hippie-Erlend og smårips_eierhar begge valgt ganske kreative navn. De husker man. Nå sliter jeg litt...men plutselig kom jeg på en Satrucci, som sikkert har kombinert Satriani og Petrucci. To dyktige gitarister det. Tom Waits for Alicehar stilt iPoden sin til disposisjon for forumister som vil spre musikksmaken sin, det var et moro påfunn. Hmm...er det flere her da? Ikke som jeg kommer på, gitt... Se der, jeg husker seks brukere! Ikke verst! Faktisk litt i overkant av hva jeg forventet. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Litt skummelt å begynne på en liste.. Redd for å bli sittende for lenge Herr Brun SteffyBoy fredrikrb robB b0berg Eline cheezcake Tomat-Ulf Dahl (er vel egentlig @kd jeg husker) Tonio The Strategy-Player Hanne:) AnAnAs Seether Linn Christin Anette_ CrazyKimmi med en smiley eller noe Ø.B. Zeromac Vegard_ Hippie-Erlend Marvil Arve Systad enden dotten B|Real Shikaru JoachimR Skarstad nerdVANNA HolgerLudvigsen oivind_dahle Solid_ ScOoT Share The Pain Qwseyvnd TWFA Orresnei LarsP TLZ Ernie. MyBigMouth (Rxjon) Vero_nica surlaks mazen SnowDOG_ danielsn danilovic Kenny000 darkness| Goophy CFD TFT TTT Dikky Skogli ketchez phax Zappza klilleng NorthGarden Ronja psilocybe Bundy kfz/sovietpig Patrick.M Acolyt3 Loomy Mr. Berg robbiedeluxe/piRAnhA cre8ive smårips_eier Headcleaver (hodedeler) Nikkor med håret Orresnei commando_sondre ftZ- haddis datating Agressive Jonas aadnk Det Dvergiske Kaffebord tor_erik sluffy Jonnar Simen1 jarmo fox88 complexity Erik som jeg ikke husker brukernavnet til Hrisebro wh1te kennethdammyr Listen er ikke komplett, men nå begynner det å bli så lenge mellom hvert navn jeg husker at jeg ikke orker å tenke mer. Bare å beklage om jeg har glemt noen jeg burde huske. De jeg har listet opp her er ikke nødvendigvis noe mer enn brukernavn, jeg forbinder ikke alle med noe mer enn bare det å ha sett navnet. Skulle jeg har skrevet alle jeg kommer til å fortsette å huske blir det en helt annen (og mye kortere) liste. Da også sannsynligvis med brukernavn som ikke står i denne listen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) De jeg kommer på i farten: H4ngm4N Hylo LarsP Lungemannen TLZ TAAB Hodedeler Satrucci dahle simen1 kyrsjo -nyhus- groenn audioslave torbjørn kaiern Haltan Heyker Edit: Kom på et par til som jeg var nødt til å legge til, i frykt av å bli halshugd Endret 30. mai 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 så søtt at noen faktisk husker meg<33 Noen jeg husker: svamp, solid_, fredrikrb,steffyboy,larsp,haltan, skarstad, og diverse andre folk man bare må huske. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) ooh! jeg ble husket øyvind_dahle hanne LarsP glint fredrik rb glisevask smeboe eline ananas rome vero_nica mirann Ø.B smårips_eier joachimR sattruci psilocybe evoz zeromac bundy hkon 6035914[/snapback] Åhh Edit: Wow, jeg er nevnt tre ganger. Endret 7. juli 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 tja prøve meg på denne da ter forbehold for extreme mengder skrivefeil her B|real dotten uaeland LoooLoool kertz ( eller noen i den duren husker ikke lenger ) solid_ steffyboy alysse northgarden budy(eller bundy :/) eline anette darkness| vero_nica pahx det dvergiske kaffebod jaanke ( tror det er noe rundt der , en eller annen mod ) øyvind_dahle snowdog kfz svamp Tomat-Ulf Larsp ati-Radeon Joachimr Herr Brun espennyh fox88 DemonFudge Zlatzman Hylo fredrikb og dra gidder jeg ikke mere , dvs huker ikke flere Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Dotten B|Real LarsP cun Tomat-ulf Incanus zhine kennethdammyr HerrBrun Mr. SS oivind_dahle Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ikke-prioritert rekkefølge: Mala Skymarshall Bundy Northgarden darkness| CrazyKimmi Hanne:) Linn Christin AnAnAs Herr Brun oivind_dahle Satrucci Hylo FtZ- DemonFudge fredrikrb Ati-radeon espennyh bazukh JoachimR Psilocybe Dotten B|real Zeromac Tomat-Ulf kennethdammyr Ustedalen Ueland Orresnei MyBigMouth Zevs. Solid_ Seether nerdVANNA zappza Saddlefall craaash Zlatzman Hodedeler smeboe steffyboy Vegard_ Hippie-erlend (elns) Det dvergiske kaffebord den røde tsar (eller noe sånt, ja) og nå har jeg vondt i hue. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Wohoo har greid å være anonym Ikke så verst med 6235 innlegg (inkluder Off Topic) Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Simen1 oivind_dahle Dotten ueland ati radeon tomat-ulf larsP anette_ kennethdammyr skulle klartt fler men klokka blir mye nå Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Simen1: Fordi det virker som han kan absolutt alt, og er bare en fyr som jeg har lagt merke til siden jeg registrert meg. KebabGud: Ikke sett han på en stund, men klarte aldri å se hva avataren hans skulle se ut som... Oivind_dale: LCD og Babes, yea. Endret 8. juli 2006 av KompleX Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Wohoo har greid å være anonym Ikke så verst med 6235 innlegg (inkluder Off Topic) 6453090[/snapback] Søkeresultater Du søkte etter: CurSe Dessverre retunerte ditt søk ingen resultater. Prøv å utvid ditt søk. Husk at jokertegn '*' øker antall treff. Apple* vil returnere både 'apple' og 'apples'. Søk igjen? Men så spiller jeg i en helt annen liga etter antall innlegg og bedømme Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Søkeresultater Du søkte etter: CurSe Dessverre retunerte ditt søk ingen resultater. Prøv å utvid ditt søk. Husk at jokertegn '*' øker antall treff. Apple* vil returnere både 'apple' og 'apples'. Søk igjen? Men så spiller jeg i en helt annen liga etter antall innlegg og bedømme 6453749[/snapback] Huh? "sjekke profil -> Mest aktiv i Politikk, religion og samfunn ( 1247 poster / 20% av denne brukeres innlegg ) -> 6235 innlegg" Hvis det var noe med antall innlegg du påpekte da, er litt trøtt for øyeblikket Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Simen1 Ati-radeon demille phax fuzzy jarmo Hippie-Erlend Ø.B Neppe B|Real Øyvind_dahle oyefyserg (fan, klarer aldri det nicket!) Ueland Laman Psykorage dishdish loooOoool Northgarden Anette_ Hanne LarsP Steffyboy BigJackW Psylocybe (elns) Skrue Deathie Borse AnAnAs Strategery Coldsteel steffe Fargoth Acolyt3 Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Wohoo har greid å være anonym Ikke så verst med 6235 innlegg (inkluder Off Topic) 6453090[/snapback] Folk uten avatar er det vanskelig å huske. Edit: Hvem husker jeg? -Hylo, utrolig morsom. -B|Real, streng mod. -Uhm, en mod med superman avatar som jeg ikke husker navnet på. -AnAnAs, morsomt nick. -LarsP. -Tomat Ulf, Jim Carry avatar. -Det dvergiske kaffebord. Merkelig nick. -smårips_eier. Endret 8. juli 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 -Uhm, en mod med superman avatar som jeg ikke husker navnet på. 6454405[/snapback] Hvordan du kan glemme Dotten forstår jeg ikke. Dotten er hele forumets fuckbuddie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg