Kjekssjokolade Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg husker awake jævlig godt! 6047282[/snapback] fordi du liker the doors..som i sangen "awake"? LarsP Cun SirMaximus Tbend TLZ Snekker'n dårlig hukommelse, ja, men trenger ikke huske flere Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ferr husket meg! Vel.. : Darkness Ferr SnowDOG_ EskildO Elyas Machera HalTan fredrikrb SteffyBoy CrazyKimmi Seether cre8ive Rome Pain oyvind_dahle Dotten Alastor Adawen Olsen Snekker'n nvoetfiv Snorreh JoachimR ATi-Radeon Dikky Hylo chills LarsP SirMaximus Agressive hrisebro lokaltog PoleCat Tja, husker et par til, men det får holde. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 NorthGarden fredrikrb Oblivon=] Crazykimmy=) Jungledyr Solid_ TomatUlf LarsP SovietPig Warpig HalTan =Øyvind= Marius E Joakim. Vegard_ Hippie-Erlend SupremeX smårips_eier Dahl ZeroMac Appolox Nikkor B|Real Ueland tom waits for alice SteffyBoy Rome Bone efikkan Solid Snake (navnebror) World of Warcraft ctv ftz neero Steina Nevnarion Samael Nordoelum newt32 DeeTee trevakt shizz kebab HetLand HerrBrun JoakimR Shikaru Agressive Hylo Ø.B. Scoot fYzZy_ Det var det jeg klarte på sparket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det jeg gadd på 2 minutter: Steffyboy Dahl/@kd Dotten Fredrikrb Kaiern Snekker'n Arctic drunk in public Tomat-Ulf r Cheeze_King Herr Brun ØB Hylo LarsP Cun Loeve Tonio AnAnAs Eline Vero_Nica Hanne:) Anette_ Rome Cre8ive darkness_ Mirann Linn Christin Stine Hrisebro TSP B_Real Oivind_dahle SnowDOG_ JoachimR Robbiedeluxe Tom Waits For Alice Wh1te MacManus Ueland NorthGarden Diversity CrazyKimmi=) Chills Pepsico Seether SirWinston Jepp, fullt av stavefeil og dritt, I know Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Nå gidder jeg ikke mer. SteffyBoy DemonFudge Rome Eline Hylo MrLeftfield Dahl oivind_dahle JoachimR Atomet Det dvergiske kaffebord CFD Zerblat Nemo} Loeve ATi-Radeon Tacritan Sub-Lock Agressive Zeromac Hanne:) Vero_nica Mikka PoleCat Marvil Snekker`n Simen1 kebab_gud AnAnAs pavlion CrazyKimmi=) chills Seether Kvammis danielsn NorthGarden MyBigMouth Zappza PepsiCo smårips_eier diversity Phone MacManus pain moda1701 Hippie-Erlend Vegard_ vegis Bundy Ø.B. LarsP The-Strategy-Player Shikaru Ueland blacktower enden Jankee Dotten B|Real wh1te SnowDOG_ Findus knatten el-asso tom_waits_for_alice Feynmann olsen EvoZ Robbiedeluxe thomasr fredriksen85 OShea jokki Howard neitakk Kaiern TLZ Glint Bos5e crawford cre8ive Deathie Manx Tomat-Ulf Mala Levlex T.F.T Bandidos-Pelle Dingot0m Llandari atticus Natrium nvoetfiv HalTan Dikky Anette_ darkness_ T-Solberg Ernie Ustedalen Ronja Tonio Hrisebro 6035961[/snapback] din forpulte møkkamann! *fornærmet* for å være On-Topic så er dette de jeg husker: smårips_eier Linn Christin Rome Eline Hanne:) Mirann Endret 10. mai 2006 av phax Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Herr Brun 6044891[/snapback] Har sånn klisterhjerne du? DurinVii 6047178[/snapback] Godt forsøk. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ingen husker meg, ennå jeg har vært nogenlunde aktiv siden so3 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg er skikkelig dårlig på sånt, men prøver meg: Hylo TLZ Satrucci_ Fuzzy Herr Brun Dahl Smårips eier Linn Christin AnAnAs Hanne:) darkness| Goophy Zerblat Gef Zed B|Real wh|te Steffyboy Rome Ustedalen Simdadim Robbiedeluxe JoachimR Thomasr ØB fredrikrb ahpadt allyse schmelk Psilocybe SnowDOG_ Bundy Tonio oivind_dahle Hyrlen ketchez hege kennethdammyr Har sikkert glemt masse masse folk, men jeg er distré og sånn er det bare. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Dotten Alyse Fredrikrb loeve Darkness| SkyMarshall Bundy Anette JoachimR Haltan Goophy Ø.B (jeg glemmer ikke den fæle jakka hans ) Også stoppet det... kommer sikkert på flere senere. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 DottenAlyse Fredrikrb loeve Darkness| osv.. 6080991[/snapback] Burde ikke egentlig Darkness| ligge øverst på din liste... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Tenkte det samme. Han ligger tynt an når jeg kommer hjem, ja! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 RomeDotten fredrikrb wh1te HalTan TLZ Glint LarsP 6036091[/snapback] Dotten: Det er derfor jeg tok min i prioritert rekkefølge Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Dotten: Det er derfor jeg tok min i prioritert rekkefølge 6082079[/snapback] Det gjorde jeg også. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 DottenAlyse Fredrikrb loeve Darkness| osv.. 6080991[/snapback] Burde ikke egentlig Darkness| ligge øverst på din liste... 6081838[/snapback] Altså, nå ligger Darkness| øverst i tankene mine stort sett hele tiden. Så for å klare å huske litt så måtte jeg omrokkere litt i hjernebarken. Tenk derfor heller på hvor fort hun dukket opp igjen når jeg prøvde å tenke på andre. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Eirikeb SGE7000 budde Dark Knight TLZ Satrucci_ ctv Ø.B Kaiern Knud (med islandsk bokstav jeg ikke finner på tastaturet) skate4life sleep4life Ferr Feh cun SkyMarshall SirMaximus hylo qweac Gromle Axes Snillingen T-Solberg Snittleif Jonki neitakk Groenn Eivindr stakan -Nyhys- Hodedeler lanez-nor LarsP Haltan Hanne:) Darkness| Ronja smårips_eier cre8tive Anette Rome Eline midnatt Adawen Crazy_kimmi Seether Herr Brun Dahl JBlack Snekker'n oyvind_dahle Skurupu valentino steffyboy fredrikrb B|real Dotten Psilocybe Ueland Orresnei Simen1 Blackslash warpig izoren/bård DurinVIII Spazz Solid_ Solid Knight clvn martin-sama midnight_walker Purify Tvk. Flodhest Tomat-Ulf Arctic Snow_DOG wh1te Pinja ketchez Nei, faen, nå gidder jeg ikke mer, unnskyld til alle jeg har glemt. Edit: fikset leif. Endret 11. mai 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Var faktisk en del som husket meg... Sjelden nicket mitt er skrevet riktig da, men men.. Det bryr jeg meg ikke så mye om Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Husker ikke en drit av folk og det er heller ikke mange som husker meg her gitt .. Noen: Anette_ Snekker'n NorthGarden? Bizardo Endret 11. mai 2006 av bokhylle Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Øh, skal ta dette i løpet av 5-6 minutter: bokhylle Shikaru Skogli Bundy Hylo ThePatriot Herr Brun Ueland Ftz- Solid_ Gönz Vegard_ Hippi-Erlend Impetus JoachimR LarsP Eline (bytta nick?) AnAnAs Crazykimmi darkness| (elns) The_Darkness Hanne SteffyBoy Glint Dotten Joakim. Volcov/DemonFudge Smårips_eier skolegutt Dahl Halvsame Alastor B|Real orrsnei @kd Kennethdammyr thomasr DJ ovin ... Sikkert flere, men må tenke så mye. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 DottenAlyse Fredrikrb loeve Darkness| osv.. 6080991[/snapback] Burde ikke egentlig Darkness| ligge øverst på din liste... 6081838[/snapback] Altså, nå ligger Darkness| øverst i tankene mine stort sett hele tiden. Så for å klare å huske litt så måtte jeg omrokkere litt i hjernebarken. Tenk derfor heller på hvor fort hun dukket opp igjen når jeg prøvde å tenke på andre. 6082353[/snapback] Ro, ro ... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Øh, skal ta dette i løpet av 5-6 minutter: Solid_ 6086114[/snapback] Yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg