RIP Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Penta Adawen DiKKy Anders Leipsland Sosohal B-Real TST Ueland Bjaa Sikkert noen fler olding jeg har glemt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte over at jeg ikke er blitt nevnt. Anyways, poster lista i morra. Redaksjonsmøte om 7 timer, må sove. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Hmm. Jeg er våken sent på natt som alltid -.- Får ta og skrive noen.. Jan-Erik (ble av den karen? ) Satrucci TLZ Hylo Glint Neitakk LarsP Julenissen (HJULENIZN HEHE) Evenslevenbatteridreven Kaiern Henrik_lied Loeve Psilocybe Hyrlen Dotten Danilovic (sosohal var mye bedre, du har fremdeles best avatar tho) Headcleaver -Nyhus- aurgjelme <3 Oivind_dahle Steffyboy Fredrikrb Hanne smilefjes Tomat ulf Jankee Ueland Blacktower Alastor MyBigMouth (??) hangman (med flotte tall) gRendal E-ton Eline Smårips_eig cun TWFA <3 Haltan Bjaa (feit avatar) Kebab_Gud Fl@meboy chris88 Endret 3. mai 2006 av Hodedeler Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Denne tråden kan vel strengt tatt kalles: Tråden der OT-brukere lister opp andre OT-brukere, men med få unntak Har en dassehukommelse, jeg gidder ikke prøve engang. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 sosohal Bandidos-Pelle fredrikrb SteffyBoy Lord^ TLZ Hanne:) Linn Christin blaxiboi XoRc LenniZ B|Real DiKKy LarsP oyvind_dahle darkness| AnAnAnAnAs JoachimR Bundy Zlummglumm SnowDOG_ Anette_ Ø.B Glint sluffy tor_erik Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 T-Solberg Dotten Kebab-Gud Sub-Lock Snekker'n Oyvind_Dahle/Kåre hce Jan Åge sluffy glint tor_erik JoachimR ThomasR Loeve AnAnaS CrazyKimmy Seether Hanne:) Linn Christin Adawen Ezo Ueland Anette_ SnowDOG_ Psilocybe CFD Zlatzman Ø.B Det Dvergiske Kaffebord Zappa Amund Oyesfaerg Hartge N3mo} Goophy Bo55e Haltan B|Real Vegard Blib LarsP fredrikrb SteffyBoy TLZ Bundy cr8ive dimiles odden Viking_F SkyMarshall h3nrik Henrik Lied Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Danno_O Oyvind_dahle Dotten Alastor Psilocybe B|Real Kebab_GUD Er sikkert flere og, men det er engelsktime her nå. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) fox88 minialeks wroldsen Edit, SnittLeif Endret 4. mai 2006 av kimman Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) De jeg husker (med forbehold om skrivefeil, selvfølgelig): Dr.X Eline Anette_ LarsP Psilocybe Dotten oivind_dahle aNaNas Hanne:) Crockett ATi-Radeon Hyrlen J.0ø kimman Darkness T-Solberg gspr adawen Marley JoachimR Tomat-Ulf Shikaru ED209 Dahl TCi Veronica Ø.B Linn Christin Steffyboy fredrikrb. TLZ Hylo Glint Seether CrazyKimmi m'kululu lperik SnowDog_ Ferr Simen1 Alastor Ueland Olsen Blib B|real Bundy Zeromac Kaiern Jankee smårips_eier haltan wh1te joakim. sosohal headcleaver julenissen_ snittleif Tordenflesk T.F.T Kenny000 Det dvergiske kaffebord Edit: Glemte å nevne rykende kaffe (p.g.a. at han er ganske interessert i å bli nevnt i slike tråder). Edit 2: Husker sikkert flere, men har jernteppe. Edit 3: Husker selvsagt Tord. Endret 4. mai 2006 av superseven Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hmm, skal vi se. Øyvind Dahle/Kåre/Syklern Tomat-Ulf Steffyboy Fredrikrb HalTan Julenissen Elyas Machera(?) CFD Kebabgud Snekker'n Simen1 Snorreh Skrue Overklokk klikka_bzerk LarsP Glint sanoj hodeldeler Dahle Anette Hanne smårips_eier Darkness Dotten JoachimR Robbiedelux sneakerholic MrLee moda123 (?) -Nyhus- colacork t.l Fasces tom waits for alice desertglow ruzlebiff asdf jonas holgerludvigsen Vegard_ Loffelur kennethdamyr orrenisei (?) B|real pentium 4 anth Sorry for alle de jeg har glemt. Husker mange flere, har bare jernteppe nå. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Huff. Nå følte jeg meg nesten litt slem. Jeg skjønte det med en gang jeg så at du hadde postet i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 meg selv mariusE B|real Dotten übergoliat joachimR Joakim. Craigmick smårips_eier hodedeler ananas cre8tive fredrikrb Bundy darkness| fromage snekker'n oivind_dahle jarmo marley hylo bamse snowdog_ det dvergiske kaffebord Dahl Store skumle fjellet (eller noe sånt) google.com ueland vegard_ hippie-erlen hanne:) simen1 pricks jblack magicus dag-erik sumptrollet smoothie tlz pepsico euroshopper eroz (eller hva han nå het. han med den skumle avataren som døde nylig ) holder nå Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Demille B|Real |Darkness Tomat-Ulf Psilocybe AndyF oivind_dahle AleksR The_Darkness Alastor Doffen fredrikb SnowDOG_ Dahl Bundy Agressive LarsP Ø.B Ueland AnAnAs Hanne smårips_eier Tom Waits For Alice simen1 Wh1tE Endret 8. oktober 2006 av Edge Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ser jeg ctrl-c ctrl-v her :!: husker 1 jeg... darkz ........ Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hmm. Jeg er våken sent på natt som alltid -.- Får ta og skrive noen.. Jan-Erik (ble av den karen? ) Satrucci TLZ Hylo Glint Neitakk LarsP Julenissen (HJULENIZN HEHE) Evenslevenbatteridreven Kaiern Henrik_lied Loeve Psilocybe Hyrlen Dotten Danilovic (sosohal var mye bedre, du har fremdeles best avatar tho) Headcleaver -Nyhus- aurgjelme <3 Oivind_dahle Steffyboy Fredrikrb Hanne smilefjes Tomat ulf Jankee Ueland Blacktower Alastor MyBigMouth (??) hangman (med flotte tall) gRendal E-ton Eline Smårips_eig cun TWFA <3 Haltan Bjaa (feit avatar) Kebab_Gud Fl@meboy chris88 6038979[/snapback] Hvorfor (??)? Føler meg uteatt fra resten, så nå skal jeg gå å kutte meg selv Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Huh, jeg postet i Brukere Du Aldri Glemmer at jeg aldri ville glemme TordCompany. Vel, jeg nevnte ikke han i listen min. Men: Ikke begynn "Ingen som sier meg?". Da ender bare tråden opp stengt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tomat-Ulf Danielsn nerdVANNA Skarstad LarsP Hanne:) E-Ton Zerblat Zeromac Zappsa Demon-Fudge Hylo Satruicci_ (elns, kan overhode ikke stave det nicket :o) Jarmo Defo Seether Tonio Crazykimmi Rome Smårips_eier Dahl Bundy Mirran Smeboe Smetho Sir Winston TLZ Goophy (hvor ble det av han?) Johnny Bravo Alastor B|Real Jankee and many more Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg