Sirslask Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ingen husker meg alle jeg husker er ;p b-real vero_nica demille _julenissen_ ueland pencilcase musty ka1ser DNA jonasdaman Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 *søke* Finner meg står i lista til: Vegard_ TorbjørnK -Tori- Little slask Lista mi: mushi Zeromac Tomat-Ulf b-real Dotten Aalthon Articfare Little slask DNA Simen1 ukjent_bruker Redhead Orresnei Uleand Idiotsikkeride (eller noe sånt.. han går i klassen min) Lamakar (tidligere kjent som RelaxXxX) FtZ- just_me April goggen90 Marley PatrickM Fisker Fisk1 Bundy Solid_ Newt32 Latterkongen vegis Evan Fozzietif Hippie Erlend Kim64 fUzZy^^ Cutthroat Bill Skarstad Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg huska deg, men du huska ikke meg. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 På tide med en oppdatering på hvem jeg husker: Vegard_ (Artig fyr) Hippie-Erlend (Bror til ovennevnte) oivind_dahle (Skal sykle Trondheim - Oslo ( ), har fin bikkje) Skarstad (OT-hore) Bundy (OT-hore) Tomat-Ulf (Snåling ) Dahl Zappza TSP / The Strategy-Player (Donald-leser) lathorv (Kompis) b-real Aalton OC-Freak fredrikrb Dotten (Forfatter av geniale historier) ukjent_bruker ( ^^ ) TWFA / Tom Waits For Alice Orresnei (Sønn til ovennevnte) Tonio mushi -Readhead- Hrisebro SkyMarshall kennethdammyr (God filmprodusent. ) Ueland Ø.B. vegis Zeromac cun Fricasse smårips_eier Linn Christin Fisker ;P krolf DesertGlow Hanne:) CrazyKimmi=) danielsn Goggen90 -Teddy- XanderX ehs5 (Bor ved meg) SnowDOG_ Alastor Marius E jarmo SteffyBoy the_fire Herr Brun espenyh darkness| -Nyhus- Simen1 (Kunnskapsoppkomme) aeinstein NorthGarden oysfaerg Hylo Patrick.M Dell_9200 (Vista-nerd ) Redline_ Fox88 Dr3as Skrue JoachemR Marley Det var jo slett ikke værst! Har sikkert glemt noen, ikke hat meg av den grunn... Til sammenligning, her er hva jeg husket forrige gang: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Husker da noen:(med forbehold om skrivefeil) Tomat-Ulf Zappza @kd / Dahl Skarstad OC_Freak lathorv Simen1 oyvind_dahle / Sykler'n Ø.B. Kåre_Hansen jarmo Ueland Agressive Bundy Linn Christin B|Real Dotten Marius E NorthGarden SnowDOG_ Sleep4Life / The_Takeover... Vegard_ Hrisebro kenethdammyr Tom Waits For Alice (TWFA) Alastor Hanne:) Tonio LarsP CrazyKimmi=) -Nyhus- fredrikrb darkness| Herr Brun danielsn vegis The_Fire espenyh SteffyBoy ++... Det var da ikke så ille... Sikkert flere... 6047113[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 KristianG LinnChristin Mirann TLZ LarsP Dotten Robbiedeluxe Vegis Glint Stepow Kaiern Zeromac Hippie-Erlend Vegard_ Anette Rome Aidskake cre8ive Oysfaerg Simen1 LenniZ Tomat-ulf FredrikRB Haltan Uealand AUarmenmin (Elns) Fisker Psilocybe Jarmo Hanne:) Crazykimmi AnAnAs Dahl Steffyboy Impetus JoachimR Alastor B|Real orrsnei DJ ovin Alastor Shikaru Skogli Bundy Hylo Herr Brun OG mange, mange fler Lenke til kommentar
Namek Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 vet mange av dere hvem "trevakt" er da? 7028109[/snapback] jepp Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 OrresneiThe strategy player B-Real Aalton ttt Tomat-Ulf -Codeman Looneytune oysfaerg Marley Mala Simen1 Zeromac kezoom Sasab Dotten Psilocybe Ueland Dahl Oyvind_Dahle Snekker'n kennethdammyr Demille Pjuus Hippie-Erlend ATWindsor Jarmo zeph Neppe Vero_nica Steffyboy Ukjent_bruker 7016927[/snapback] Endelig noen som har en sans for meg.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hah, ekwathne har meg jo øverst på listen. Jeg føler meg beæret. De jeg husker (ikke så mange nå lenger): ekwathne tom waits for alice The Strategy-player Ueland Aalton Dotten Jarmo b-real psilocybe ttt siDDis Nordoelum TCi Blacktower Wh1te TST Tomat-Ulf Bundy Frichasse Hippie-Erlend Vegard cun gunfreak AnAnAs -Redhead- brd vero_nica (Med en eller annen syk "store og små bokstaver"-kombinasjon ) Solid Avean Avanore Dragon Hunter Hanne:) darkness| T-Solberg Rasch hylo clvn Snobjorn vegis + noen til Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 vero_nica (Med en eller annen syk "store og små bokstaver"-kombinasjon ) 7626614[/snapback] Dust. Det er ikke min feil at forumet er så tard at jeg ikke fikk den første kontoen min registrert. Dessuten var Veronica opptatt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dust. Det er ikke min feil at forumet er så tard at jeg ikke fikk den første kontoen min registrert. Dessuten var Veronica opptatt. 7626847[/snapback] Trenger da ikke kalle meg dust fordi jeg ikke liker nicket ditt. Djesus. Går jo ann å skille mellom nick og brukers personlighet vet du. Dog synes jeg ikke noe særlig om brukere som kaller meg dust. Snorre Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Haha :!: Bundy Shikaru Tomat-Ulf Orresnei b-real Dotten fredrikrb Axes Buxesmekk Bannansplitt osv Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Trenger da ikke kalle meg dust fordi jeg ikke liker nicket ditt. Djesus. Går jo ann å skille mellom nick og brukers personlighet vet du. Dog synes jeg ikke noe særlig om brukere som kaller meg dust. Snorre 7627230[/snapback] Dere mods er så følsomme. Så så, det går bra, hun mente det sikkert ikke. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Husker ikke mange men en spesiell jeg husker godt er Jarmo Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg husker så alt for mange til å begynne å lage lister. Ingen som har nevn meg her da, noe jeg egentlig kan leve med, snike meg rundt uten at noen merker meg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dust. Det er ikke min feil at forumet er så tard at jeg ikke fikk den første kontoen min registrert. Dessuten var Veronica opptatt. 7626847[/snapback] Trenger da ikke kalle meg dust fordi jeg ikke liker nicket ditt. Djesus. Går jo ann å skille mellom nick og brukers personlighet vet du. Dog synes jeg ikke noe særlig om brukere som kaller meg dust. Snorre 7627230[/snapback] Sikkert sagt dust du også viss hun hadde kommentert: "orresnei, han med hatten " Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ikke gå off-topic da. En slik kommentar ville gått på person, ikke nick. Tror ikke jeg hadde blitt fornærmet om hun ikke hadde likt nicket mitt eller hvordan det er skrevet. Men dette var langt av topic. La oss la det ligge nå. Dessuten kaller jeg ikke andre dust. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Får vel ta en ny runde med de jeg ønsker å huske Padawan Orresnei. Steffyboy, pants eller hva faen. Brukeren er død for meg så lenge buksene forblir. fredrik den frekke Jarmo, the mustageking TWFA den vise Marley den hyggelige Tøffelen T-Solberg Tøffeleier Darkness PencilCase, the one who writes the words that turns us into ? Ukjent_bruker, den kjente idioten. Psilocybe, WOW ridderen Vero_Nica den hissige Gud (eller var det Ueland?). En sykkel tenker jeg på og da må Oivind_Dahle nevnes. Simen1 den pratsomme ripsplukkeren smårips_eier Filmskaperen Cun Trønderen LarsP b-real og hans små brune venner. Aalton og de syv dvergene (ok, den skjønte ikke engang jeg) Tomat-Ulf og de merkelige nick. Hanne:) som alltid smiler TSP med speilet. Dotten med speilene. Ja det er frekt av meg å kalle LarsP for trønder. Men han er jo det... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) -Shaq- husket meg Skal vi se: Teovina -Redhead- Pjuus Marley JBlack Vero_NiCa B-real Neppe Juliess Eplefe -Shaq- Dotten darkness| TLZ Almadora tom waits for alice Pasient Patience Zappza Psilocybe Sirslask Xeenon_ Lycantrophe Genetex ;P fisk1 DieselOtern trevakt ArmenMinAU Demille AnAnAs Bundy bazukh brd Og nå har jeg faenmeg vært flink! Beklager til dem som jeg ikke husket Endret 3. januar 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Steffyboy, pants eller hva faen. Brukeren er død for meg så lenge buksene forblir. Ja det er frekt av meg å kalle LarsP for trønder. Men han er jo det... 7630999[/snapback] Haha, skulle tro at jeg spyttet på graven til oldemoren din eller noe. xD Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Steffyboy, pants eller hva faen. Brukeren er død for meg så lenge buksene forblir. Ja det er frekt av meg å kalle LarsP for trønder. Men han er jo det... 7630999[/snapback] Haha, skulle tro at jeg spyttet på graven til oldemoren din eller noe. xD 7631395[/snapback] Kanskje det, kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg