Gå til innhold

Hvilke forummedlemmer husker du i hodet? v2

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*masse brukere*

7017638[/snapback]

Det der klarer jeg og!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Akarno, $ig, *Magnus*, -Luffe, -Shark-, -Tori-, .Martin., 3skim0, adilr82, Aetius, AFireInside, Afseth, ahpadt, AKIRAx24, alansmith, Alastor, Alb1n, Alcoholiday, Allfather, alopheim, andesam, andiss, Andy1990, AndyF, and_mit, anette_s, AniWal, Aqidon, Arinomi, Armageddon, Articfare, Ar`Kritz, atisozz, Azurathus, Ballemannen, Bamboocha, banansplitt, BanAnus, Barkster, BarteX, Bawaria, bearcarlsen, Beinert, Benbjo, Bertelsen, bjs, blaster88, Blaz3r, Bleach, BloodSpiller, Bootsy, Booz, boppe, brd, Broseen, Campin carl, Campus, Camron, CannibalCorpse, Cantus, cantwo, Canute, CaSh, CAT-scan, chariot, charlie di meola, Cheeseball, chills, chridian, Cleeves, colakork, Complexity, Corwin, CrashDummy, Craves, CrazyKimmi=), cun, Dag-Erik, dan1el, Datasmurf, Dbatty, Deathstalker, Del, Dell_9200, Demille, Denniz84, DeViSoR, Dimm, disabled, djrabbit88, Djrunner, dj_bajs, dmdb, DNA, Dofty, donald D, Dotten, Dragon Hunter, drgs, DrThomas, Drunk In Public, dr_bull, DukeCoke, DurinVIII, E-3, eb4, Ed Hunter, Edge, Edorph, efikkan, egil88, ehs5, eirich, eirik1989, Eivinde, EloX, emacoolit, eMPea, eranro, erixz, Erlend0_o, erlende, ErlendRU, ersa, espeliden, Espen2005, espennyh, EvenruD, EviLEddiE, Evil_Hail, eXtreme-501, eX_treme, FBEN, Flax, Fluesopp, FotoGen, fox88, Foxteren, Fozzietif, frankieP990i, frostbitten, FunkyMonk, G, gamerman, gammalost, geedoo, gimme, Gnarf, goliatmo, Google.com , gp500, gravitic, Greimund, Groet, GtR, gulbanan, Gyn3r, Hanza, headsplitter, heisann80, helgis, Herr Brun, hifiking, HkonnokH, hk_, HolgerLudvigsen, Hondaen, Hrisebro, Hugo_Hardnuts, Husgark, I.A.G., iacob, ibrotha, ilpostino, Ingar123, internettum, inthemix, J@cob, janfredrik, Jernlov, jhj, jlona, JoachimR, joffe11, John Doe, johnroger, jojo1717, jokab, Jokko88, jonnyruud, jorgenask, Jungldyr, jurg, k-orm, Kabuto, Kadaju, kaiern, kakkle, karlsn, Kasp, kazaa, ketilkor, kewell79, khmoe, kilik, Kimmer, Kirky, kjaks, kjeklulf, kjpuck, Klingon, klo, knegg, KongeFisk, Kontorstol, Kopijeger, krimskrams, KristianG, kristteo, Kryptonite, KRZT, kvase, Langbein, Lars-H, lasr, lassaron-jon, Leaf, les_paul92, Ligaya, lithium, Livert, Loeb, Lofnes, Logan, Loke--, Lomz, lontix, Lord Swag, lordarild, LordjOX, Lord_Spitfire, Lskgutt, Lucifer24, lucifer666, Mabel, mac_osx, magikern, Malakai, mamaar, mandela, Mar1us, Marman, master air, Mazage, memlik, Mentalito, mermaidman, Midtbo, Mitjmannen, MK_Blackbird, Mokrish, Mompen, Mr-CEO, Mr. Crowley, mr. fotball, Mr.FOXHOUND, Mummelmann, Mythos, Naera, Navitas87, Negotiation, Nepe, NightKeeper, Nimenoz, Nvidia, O.J, oblivion_-__, oerhört, oifind, OldMan, olear, OleBr0mm, Ongabonga, Orko, Orresnei, osK, paalov, papo1, Paxor, PelleP, Pels, Pennywise, Per-Stian, Peterkj, Petterahl, petteren, picpac, Pinglebolle, Pjokk, Pjuus, plasticfantastic, Plomma2, Polarbastard, PoPSiCLe, PowerZone, PROuser, psilocybe, ptta, Pug, PuseOdd, pwisher, pæra, qbee, Quir0, qwang, Radium, raid2, rallern, rc-marcus, Rebel-Rider, Redline, RegRot, Reverend_Jim, Rikkely, Rincewind76, Rivers, robB, roffern, roolf, Røvenskiold, samari, savitri, Scarface^, Scortech, Sebbe, sedsberg, Seian, Serqevx, Sigmund_Freud, sim, Simskår, Singularitet, Sink, Sk0rpio, sk1rty, skongsli, skyhawk, skyline, Smirnoff, snoemann, sorryMAC, spaakh, SpecialK, Spillarkivet.no, St-Cruz, stealthy, Steinegal, stekre, Stonemeister, stormainn, StudioN, superman, Superslask, SwEEt^AmbEr, Synox, T.J., Taxman, TBJ, teaspoon, Teds, The Strategy-player, TheAngryNorwegian, thecarman, thesinner, theWWW, The_Creator, The_hdsmckmnky, the_lynx, thklinge, Thor., thor918, ThorBob, TL1000S, tmolberg, TommyTheGun, Trafo, Trazor, Tror_Han_Er_Napoleon, trra, tu30r6, Tumbleweed, tunam85, tuppetroll, Tussi_qwerty, Typhoon, tZar, Ueland, ugnip, Ulkesh, ulvemannen, unge thendrup, Ungoliant, UnitedsOmar, Ustedalen, Utsyn1, UUnreal, Valandil, Vampyr-Cola, vargaz, Vegiboy, Vegis, vegjoh, ventura87, venture, vestor, VikinGz, vishvish, vjhn90, War, weebl, Wh00t, Wildbill, Wingman069, WizendraW, X-Mode, XDamage, Xtra, Xvani, Xzeris, Yoshire, Zande, Zappza, ZenCo, Zethyr, Zevs., ZiroN, ziwiz, Zlash, Zlimy, ZprMario, zyp, [bL]NiTro, ådne, [TA]Gunners, _Link, ~Joakim~

... bare så du vet det...

:nei:

EDIT: Moderatortendensene henger vist fortsatt igjen i Orresnei... :p

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

stormainn har hvertfall ikke kopiert fra "brukere online"...

Dotten,

b-real,

marley,

skymarshall,

zeph,

orresnei,

fredrikrb,

ueland,

jarmo,

smårips_eier,

stormainn ,

stonemeister,

zpr_mario,

SweEt_aMbEr,

figure_02,

nesta_bobo,

simen1,

tomat-ulf,

I.A.G.,

Juliess,

Hanne:),

LarsP,

SnowDOG_,

Steffyboy,

neppe,

ukjent_bruker :ph34r::ph34r:,

psilocybe,

ttt,

aalton,

Oyvind_Dahle,

Snekker'n,

kennethdammyr,

Demille,

the strategy player,

... Ja, noen navn er skrevet feil, men dere vet hvem jeg mener hvertfall... :!:

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Anette, det varmet inni meg å se at du husket nicket mitt :)

*kosepå*

De jeg husker er:

Annette (seff :p )

CLC

snowdog

larsp

simen1

tordcompany (HAHAHA*latterkrampe*)

seether

kristin (er det ikke ei som kaller seg det her da? :S)

b-real (fordi du holdt på å stenge kjærlighets tråden)

Ustedalen

teologen

gjest_ :p

Håper jeg ikke har glemt noen nå :ermm:

*Klemme på anette en gang til*

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Jeg føler at dette på en måte blir en liste, derfor vil jeg først si at dette _ikke_ er en liste av noe slag.. Rett og slett forummeldlemmer jeg husker navnet på. :)

Tomat-Ulf

NorthGarden

Fisker

Frichassè

Fisk1

Edge

Redline

Pjuus

Dishdish

Thewiz

-Redhead-

Vegard_

Aalton

;P

Fredrikrb

Vero_niCa

Marley

Herr Brun

Zeromac

B-real

Ekwathne

PatrikM

Wh00t

Bundy

Ø.B

Knut Erik

Hrisebro

Orresnei

Luchy

Rome

Juliess

_julenissen_

Wackee

Bryfjes

Skarstad

Solid

Haakie

DNA

-luffe

EDIT: skriveleif.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

North Garden

B|real

Campin Carl

Tomat Ulf

AnAnAs

smårips eier

Ueland

Dotten

Jesper Karsrud

George Bush

Zeromac

Simen1

Aalton

(pokker så mange moddiser det ble da)

Lomz

Husker vel flere også, men synes det blir litt juks da jeg har sett disse på andre lister tidligere

Lenke til kommentar
Jeg føler at dette på en måte blir en liste, derfor vil jeg først si at dette _ikke_ er en liste av noe slag.. Rett og slett forummeldlemmer jeg husker navnet på. :)

Tomat-Ulf           

NorthGarden

Fisker

Frichassè

Fisk1

Edge

Redline

Pjuus

Dishdish

Thewiz

-Redhead-

Vegard_

Aalton

;P

Fredrikrb

Vero_niCa

Marley

Herr Brun

Zeromac

B-real

Ekwathne

PatrikM

Wh00t

Bundy

Ø.B

Knut Erik

Hrisebro

Orresnei

Luchy

Rome

Juliess

_julenissen_

Wackee

Bryfjes

Skarstad

Solid   

Haakie

DNA

-luffe

EDIT: skriveleif.

7025554[/snapback]

Neimen, du husker mitt navn. Det varmer mitt hjerte ! :)

Lenke til kommentar
Jeg har en følelse av at jeg må bli mer aktiv  :nei:

7028491[/snapback]

Ingen som husker meg heller :xmas:

Mine liste:

Tomat-ulf

Polecat

Marvil

Rome

Steffyboy

Aidskake

Shizz_kebab

Kebabgud

Dotten

Zande

Edge

Darkness

T-solberg

George Bush

Ukjent_bruker

Mc2

Simen1

Kaptein Halvdan

Satrucci_

Julenissen :xmas:

Crazykimmi

_Anette

Dr. X

JoachimR

Robbiedeluxe

Marley

Hylo

Demon_Fudge

Fredrikrb

Det var vel alle

Edit: Ikke nå lenger Fredrik :tease:

Endret av Even.
Lenke til kommentar
Jeg har en følelse av at jeg må bli mer aktiv  :nei:

7028491[/snapback]

ingen som husker meg heller :p

7028504[/snapback]

Welcome to the club :ermm: Btw jeg husker deg.

Grievdus

Demillie

Marley

Solid_

Luchy

Crazykimmi

Trevakt

Aalton

Ueland

B-real

Orresnei

-Shark-