Snorre Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er ikke kult å kopiere "aktive brukere"-listen. Husker du ikke nicket til noen er det da ikke nødvendig å poste her? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) *masse brukere* 7017638[/snapback] Det der klarer jeg og! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Akarno, $ig, *Magnus*, -Luffe, -Shark-, -Tori-, .Martin., 3skim0, adilr82, Aetius, AFireInside, Afseth, ahpadt, AKIRAx24, alansmith, Alastor, Alb1n, Alcoholiday, Allfather, alopheim, andesam, andiss, Andy1990, AndyF, and_mit, anette_s, AniWal, Aqidon, Arinomi, Armageddon, Articfare, Ar`Kritz, atisozz, Azurathus, Ballemannen, Bamboocha, banansplitt, BanAnus, Barkster, BarteX, Bawaria, bearcarlsen, Beinert, Benbjo, Bertelsen, bjs, blaster88, Blaz3r, Bleach, BloodSpiller, Bootsy, Booz, boppe, brd, Broseen, Campin carl, Campus, Camron, CannibalCorpse, Cantus, cantwo, Canute, CaSh, CAT-scan, chariot, charlie di meola, Cheeseball, chills, chridian, Cleeves, colakork, Complexity, Corwin, CrashDummy, Craves, CrazyKimmi=), cun, Dag-Erik, dan1el, Datasmurf, Dbatty, Deathstalker, Del, Dell_9200, Demille, Denniz84, DeViSoR, Dimm, disabled, djrabbit88, Djrunner, dj_bajs, dmdb, DNA, Dofty, donald D, Dotten, Dragon Hunter, drgs, DrThomas, Drunk In Public, dr_bull, DukeCoke, DurinVIII, E-3, eb4, Ed Hunter, Edge, Edorph, efikkan, egil88, ehs5, eirich, eirik1989, Eivinde, EloX, emacoolit, eMPea, eranro, erixz, Erlend0_o, erlende, ErlendRU, ersa, espeliden, Espen2005, espennyh, EvenruD, EviLEddiE, Evil_Hail, eXtreme-501, eX_treme, FBEN, Flax, Fluesopp, FotoGen, fox88, Foxteren, Fozzietif, frankieP990i, frostbitten, FunkyMonk, G, gamerman, gammalost, geedoo, gimme, Gnarf, goliatmo, Google.com , gp500, gravitic, Greimund, Groet, GtR, gulbanan, Gyn3r, Hanza, headsplitter, heisann80, helgis, Herr Brun, hifiking, HkonnokH, hk_, HolgerLudvigsen, Hondaen, Hrisebro, Hugo_Hardnuts, Husgark, I.A.G., iacob, ibrotha, ilpostino, Ingar123, internettum, inthemix, J@cob, janfredrik, Jernlov, jhj, jlona, JoachimR, joffe11, John Doe, johnroger, jojo1717, jokab, Jokko88, jonnyruud, jorgenask, Jungldyr, jurg, k-orm, Kabuto, Kadaju, kaiern, kakkle, karlsn, Kasp, kazaa, ketilkor, kewell79, khmoe, kilik, Kimmer, Kirky, kjaks, kjeklulf, kjpuck, Klingon, klo, knegg, KongeFisk, Kontorstol, Kopijeger, krimskrams, KristianG, kristteo, Kryptonite, KRZT, kvase, Langbein, Lars-H, lasr, lassaron-jon, Leaf, les_paul92, Ligaya, lithium, Livert, Loeb, Lofnes, Logan, Loke--, Lomz, lontix, Lord Swag, lordarild, LordjOX, Lord_Spitfire, Lskgutt, Lucifer24, lucifer666, Mabel, mac_osx, magikern, Malakai, mamaar, mandela, Mar1us, Marman, master air, Mazage, memlik, Mentalito, mermaidman, Midtbo, Mitjmannen, MK_Blackbird, Mokrish, Mompen, Mr-CEO, Mr. Crowley, mr. fotball, Mr.FOXHOUND, Mummelmann, Mythos, Naera, Navitas87, Negotiation, Nepe, NightKeeper, Nimenoz, Nvidia, O.J, oblivion_-__, oerhört, oifind, OldMan, olear, OleBr0mm, Ongabonga, Orko, Orresnei, osK, paalov, papo1, Paxor, PelleP, Pels, Pennywise, Per-Stian, Peterkj, Petterahl, petteren, picpac, Pinglebolle, Pjokk, Pjuus, plasticfantastic, Plomma2, Polarbastard, PoPSiCLe, PowerZone, PROuser, psilocybe, ptta, Pug, PuseOdd, pwisher, pæra, qbee, Quir0, qwang, Radium, raid2, rallern, rc-marcus, Rebel-Rider, Redline, RegRot, Reverend_Jim, Rikkely, Rincewind76, Rivers, robB, roffern, roolf, Røvenskiold, samari, savitri, Scarface^, Scortech, Sebbe, sedsberg, Seian, Serqevx, Sigmund_Freud, sim, Simskår, Singularitet, Sink, Sk0rpio, sk1rty, skongsli, skyhawk, skyline, Smirnoff, snoemann, sorryMAC, spaakh, SpecialK, Spillarkivet.no, St-Cruz, stealthy, Steinegal, stekre, Stonemeister, stormainn, StudioN, superman, Superslask, SwEEt^AmbEr, Synox, T.J., Taxman, TBJ, teaspoon, Teds, The Strategy-player, TheAngryNorwegian, thecarman, thesinner, theWWW, The_Creator, The_hdsmckmnky, the_lynx, thklinge, Thor., thor918, ThorBob, TL1000S, tmolberg, TommyTheGun, Trafo, Trazor, Tror_Han_Er_Napoleon, trra, tu30r6, Tumbleweed, tunam85, tuppetroll, Tussi_qwerty, Typhoon, tZar, Ueland, ugnip, Ulkesh, ulvemannen, unge thendrup, Ungoliant, UnitedsOmar, Ustedalen, Utsyn1, UUnreal, Valandil, Vampyr-Cola, vargaz, Vegiboy, Vegis, vegjoh, ventura87, venture, vestor, VikinGz, vishvish, vjhn90, War, weebl, Wh00t, Wildbill, Wingman069, WizendraW, X-Mode, XDamage, Xtra, Xvani, Xzeris, Yoshire, Zande, Zappza, ZenCo, Zethyr, Zevs., ZiroN, ziwiz, Zlash, Zlimy, ZprMario, zyp, [bL]NiTro, ådne, [TA]Gunners, _Link, ~Joakim~ ... bare så du vet det... EDIT: Moderatortendensene henger vist fortsatt igjen i Orresnei... Endret 6. oktober 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå er det fire som har postet en full liste av de som er på, selv om den siste var for å vise hvor jævlig idiotisk det er. Slutt, det er rett og slett spam, og det ødelegger en ellers interessant tråd. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) stormainn har hvertfall ikke kopiert fra "brukere online"... Dotten, b-real, marley, skymarshall, zeph, orresnei, fredrikrb, ueland, jarmo, smårips_eier, stormainn , stonemeister, zpr_mario, SweEt_aMbEr, figure_02, nesta_bobo, simen1, tomat-ulf, I.A.G., Juliess, Hanne:), LarsP, SnowDOG_, Steffyboy, neppe, ukjent_bruker , psilocybe, ttt, aalton, Oyvind_Dahle, Snekker'n, kennethdammyr, Demille, the strategy player, ... Ja, noen navn er skrevet feil, men dere vet hvem jeg mener hvertfall... :!: Endret 6. oktober 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Stormain er det alle du husker ! Det er for dårlig Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Anette, det varmet inni meg å se at du husket nicket mitt *kosepå* De jeg husker er: Annette (seff ) CLC snowdog larsp simen1 tordcompany (HAHAHA*latterkrampe*) seether kristin (er det ikke ei som kaller seg det her da? :S) b-real (fordi du holdt på å stenge kjærlighets tråden) Ustedalen teologen gjest_ Håper jeg ikke har glemt noen nå *Klemme på anette en gang til* Endret 7. oktober 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 redline luffe the_huricane Juliess -Shark- tomat-ulf Simen1 b-real jarmo ttt LarsP Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg føler at dette på en måte blir en liste, derfor vil jeg først si at dette _ikke_ er en liste av noe slag.. Rett og slett forummeldlemmer jeg husker navnet på. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Tomat-Ulf NorthGarden Fisker Frichassè Fisk1 Edge Redline Pjuus Dishdish Thewiz -Redhead- Vegard_ Aalton ;P Fredrikrb Vero_niCa Marley Herr Brun Zeromac B-real Ekwathne PatrikM Wh00t Bundy Ø.B Knut Erik Hrisebro Orresnei Luchy Rome Juliess _julenissen_ Wackee Bryfjes Skarstad Solid Haakie DNA -luffe EDIT: skriveleif. Endret 8. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 North Garden B|real Campin Carl Tomat Ulf AnAnAs smårips eier Ueland Dotten Jesper Karsrud George Bush Zeromac Simen1 Aalton (pokker så mange moddiser det ble da) Lomz Husker vel flere også, men synes det blir litt juks da jeg har sett disse på andre lister tidligere Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 vet mange av dere hvem "trevakt" er da? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Nisje Olm Glint Audioslave Groenn TLZ Julenissen Hylo LarsP HalTan Psilocybe Jan-Erik Headcleaver Neitakk Satrucci Kaiern *Jernteppe* Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg føler at dette på en måte blir en liste, derfor vil jeg først si at dette _ikke_ er en liste av noe slag.. Rett og slett forummeldlemmer jeg husker navnet på. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Tomat-Ulf NorthGarden Fisker Frichassè Fisk1 Edge Redline Pjuus Dishdish Thewiz -Redhead- Vegard_ Aalton ;P Fredrikrb Vero_niCa Marley Herr Brun Zeromac B-real Ekwathne PatrikM Wh00t Bundy Ø.B Knut Erik Hrisebro Orresnei Luchy Rome Juliess _julenissen_ Wackee Bryfjes Skarstad Solid Haakie DNA -luffe EDIT: skriveleif. 7025554[/snapback] Neimen, du husker mitt navn. Det varmer mitt hjerte ! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har en følelse av at jeg må bli mer aktiv Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har en følelse av at jeg må bli mer aktiv 7028491[/snapback] ingen som husker meg heller Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har en følelse av at jeg må bli mer aktiv 7028491[/snapback] Jeg huska deg, skreiv deg mellom Orresnei og Luchy ...Men du kom ikke med? Hvertfall, du skulle stått der. Du er kos, også har du et nick man husker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg huska deg, skreiv deg mellom Orresnei og Luchy ...Men du kom ikke med? Hvertfall, du skulle stått der. Du er kos, også har du et nick man husker. 7028661[/snapback] Nå ble jeg glad midt oppi alt dette engelskstil-tullet. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg har en følelse av at jeg må bli mer aktiv 7028491[/snapback] Ingen som husker meg heller Mine liste: Tomat-ulf Polecat Marvil Rome Steffyboy Aidskake Shizz_kebab Kebabgud Dotten Zande Edge Darkness T-solberg George Bush Ukjent_bruker Mc2 Simen1 Kaptein Halvdan Satrucci_ Julenissen Crazykimmi _Anette Dr. X JoachimR Robbiedeluxe Marley Hylo Demon_Fudge Fredrikrb Det var vel alle Edit: Ikke nå lenger Fredrik Endret 8. oktober 2006 av Even. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg var først! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg har en følelse av at jeg må bli mer aktiv 7028491[/snapback] ingen som husker meg heller 7028504[/snapback] Welcome to the club Btw jeg husker deg. Grievdus Demillie Marley Solid_ Luchy Crazykimmi Trevakt Aalton Ueland B-real Orresnei -Shark- AnAnAs Redline Kommer ikke på flere atm, har dårlig hukommelse Endret 8. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg