Gå til innhold

Hvilke forummedlemmer husker du i hodet? v2


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*masse brukere*

7017638[/snapback]

Det der klarer jeg og!

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Akarno, $ig, *Magnus*, -Luffe, -Shark-, -Tori-, .Martin., 3skim0, adilr82, Aetius, AFireInside, Afseth, ahpadt, AKIRAx24, alansmith, Alastor, Alb1n, Alcoholiday, Allfather, alopheim, andesam, andiss, Andy1990, AndyF, and_mit, anette_s, AniWal, Aqidon, Arinomi, Armageddon, Articfare, Ar`Kritz, atisozz, Azurathus, Ballemannen, Bamboocha, banansplitt, BanAnus, Barkster, BarteX, Bawaria, bearcarlsen, Beinert, Benbjo, Bertelsen, bjs, blaster88, Blaz3r, Bleach, BloodSpiller, Bootsy, Booz, boppe, brd, Broseen, Campin carl, Campus, Camron, CannibalCorpse, Cantus, cantwo, Canute, CaSh, CAT-scan, chariot, charlie di meola, Cheeseball, chills, chridian, Cleeves, colakork, Complexity, Corwin, CrashDummy, Craves, CrazyKimmi=), cun, Dag-Erik, dan1el, Datasmurf, Dbatty, Deathstalker, Del, Dell_9200, Demille, Denniz84, DeViSoR, Dimm, disabled, djrabbit88, Djrunner, dj_bajs, dmdb, DNA, Dofty, donald D, Dotten, Dragon Hunter, drgs, DrThomas, Drunk In Public, dr_bull, DukeCoke, DurinVIII, E-3, eb4, Ed Hunter, Edge, Edorph, efikkan, egil88, ehs5, eirich, eirik1989, Eivinde, EloX, emacoolit, eMPea, eranro, erixz, Erlend0_o, erlende, ErlendRU, ersa, espeliden, Espen2005, espennyh, EvenruD, EviLEddiE, Evil_Hail, eXtreme-501, eX_treme, FBEN, Flax, Fluesopp, FotoGen, fox88, Foxteren, Fozzietif, frankieP990i, frostbitten, FunkyMonk, G, gamerman, gammalost, geedoo, gimme, Gnarf, goliatmo, Google.com , gp500, gravitic, Greimund, Groet, GtR, gulbanan, Gyn3r, Hanza, headsplitter, heisann80, helgis, Herr Brun, hifiking, HkonnokH, hk_, HolgerLudvigsen, Hondaen, Hrisebro, Hugo_Hardnuts, Husgark, I.A.G., iacob, ibrotha, ilpostino, Ingar123, internettum, inthemix, J@cob, janfredrik, Jernlov, jhj, jlona, JoachimR, joffe11, John Doe, johnroger, jojo1717, jokab, Jokko88, jonnyruud, jorgenask, Jungldyr, jurg, k-orm, Kabuto, Kadaju, kaiern, kakkle, karlsn, Kasp, kazaa, ketilkor, kewell79, khmoe, kilik, Kimmer, Kirky, kjaks, kjeklulf, kjpuck, Klingon, klo, knegg, KongeFisk, Kontorstol, Kopijeger, krimskrams, KristianG, kristteo, Kryptonite, KRZT, kvase, Langbein, Lars-H, lasr, lassaron-jon, Leaf, les_paul92, Ligaya, lithium, Livert, Loeb, Lofnes, Logan, Loke--, Lomz, lontix, Lord Swag, lordarild, LordjOX, Lord_Spitfire, Lskgutt, Lucifer24, lucifer666, Mabel, mac_osx, magikern, Malakai, mamaar, mandela, Mar1us, Marman, master air, Mazage, memlik, Mentalito, mermaidman, Midtbo, Mitjmannen, MK_Blackbird, Mokrish, Mompen, Mr-CEO, Mr. Crowley, mr. fotball, Mr.FOXHOUND, Mummelmann, Mythos, Naera, Navitas87, Negotiation, Nepe, NightKeeper, Nimenoz, Nvidia, O.J, oblivion_-__, oerhört, oifind, OldMan, olear, OleBr0mm, Ongabonga, Orko, Orresnei, osK, paalov, papo1, Paxor, PelleP, Pels, Pennywise, Per-Stian, Peterkj, Petterahl, petteren, picpac, Pinglebolle, Pjokk, Pjuus, plasticfantastic, Plomma2, Polarbastard, PoPSiCLe, PowerZone, PROuser, psilocybe, ptta, Pug, PuseOdd, pwisher, pæra, qbee, Quir0, qwang, Radium, raid2, rallern, rc-marcus, Rebel-Rider, Redline, RegRot, Reverend_Jim, Rikkely, Rincewind76, Rivers, robB, roffern, roolf, Røvenskiold, samari, savitri, Scarface^, Scortech, Sebbe, sedsberg, Seian, Serqevx, Sigmund_Freud, sim, Simskår, Singularitet, Sink, Sk0rpio, sk1rty, skongsli, skyhawk, skyline, Smirnoff, snoemann, sorryMAC, spaakh, SpecialK, Spillarkivet.no, St-Cruz, stealthy, Steinegal, stekre, Stonemeister, stormainn, StudioN, superman, Superslask, SwEEt^AmbEr, Synox, T.J., Taxman, TBJ, teaspoon, Teds, The Strategy-player, TheAngryNorwegian, thecarman, thesinner, theWWW, The_Creator, The_hdsmckmnky, the_lynx, thklinge, Thor., thor918, ThorBob, TL1000S, tmolberg, TommyTheGun, Trafo, Trazor, Tror_Han_Er_Napoleon, trra, tu30r6, Tumbleweed, tunam85, tuppetroll, Tussi_qwerty, Typhoon, tZar, Ueland, ugnip, Ulkesh, ulvemannen, unge thendrup, Ungoliant, UnitedsOmar, Ustedalen, Utsyn1, UUnreal, Valandil, Vampyr-Cola, vargaz, Vegiboy, Vegis, vegjoh, ventura87, venture, vestor, VikinGz, vishvish, vjhn90, War, weebl, Wh00t, Wildbill, Wingman069, WizendraW, X-Mode, XDamage, Xtra, Xvani, Xzeris, Yoshire, Zande, Zappza, ZenCo, Zethyr, Zevs., ZiroN, ziwiz, Zlash, Zlimy, ZprMario, zyp, [bL]NiTro, ådne, [TA]Gunners, _Link, ~Joakim~

 

... bare så du vet det...

 

:nei:

 

EDIT: Moderatortendensene henger vist fortsatt igjen i Orresnei... :p

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

stormainn har hvertfall ikke kopiert fra "brukere online"...

 

Dotten,

b-real,

marley,

skymarshall,

zeph,

orresnei,

fredrikrb,

ueland,

jarmo,

smårips_eier,

stormainn ,

stonemeister,

zpr_mario,

SweEt_aMbEr,

figure_02,

nesta_bobo,

simen1,

tomat-ulf,

I.A.G.,

Juliess,

Hanne:),

LarsP,

SnowDOG_,

Steffyboy,

neppe,

ukjent_bruker :ph34r::ph34r:,

psilocybe,

ttt,

aalton,

Oyvind_Dahle,

Snekker'n,

kennethdammyr,

Demille,

the strategy player,

 

 

... Ja, noen navn er skrevet feil, men dere vet hvem jeg mener hvertfall... :!:

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Anette, det varmet inni meg å se at du husket nicket mitt :)

 

*kosepå*

 

De jeg husker er:

 

Annette (seff :p )

CLC

snowdog

larsp

simen1

tordcompany (HAHAHA*latterkrampe*)

seether

kristin (er det ikke ei som kaller seg det her da? :S)

b-real (fordi du holdt på å stenge kjærlighets tråden)

Ustedalen

teologen

gjest_ :p

 

Håper jeg ikke har glemt noen nå :ermm:

 

 

*Klemme på anette en gang til*

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Jeg føler at dette på en måte blir en liste, derfor vil jeg først si at dette _ikke_ er en liste av noe slag.. Rett og slett forummeldlemmer jeg husker navnet på. :)

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Tomat-Ulf

NorthGarden

Fisker

Frichassè

Fisk1

Edge

Redline

Pjuus

Dishdish

Thewiz

-Redhead-

Vegard_

Aalton

;P

Fredrikrb

Vero_niCa

Marley

Herr Brun

Zeromac

B-real

Ekwathne

PatrikM

Wh00t

Bundy

Ø.B

Knut Erik

Hrisebro

Orresnei

 

Luchy

Rome

Juliess

_julenissen_

Wackee

Bryfjes

Skarstad

Solid

Haakie

DNA

-luffe

 

EDIT: skriveleif.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Jeg føler at dette på en måte blir en liste, derfor vil jeg først si at dette _ikke_ er en liste av noe slag.. Rett og slett forummeldlemmer jeg husker navnet på. :)

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Tomat-Ulf           

    NorthGarden

                        Fisker

                                                                  Frichassè

                                              Fisk1

Edge

                                                          Redline

            Pjuus

                            Dishdish

  Thewiz

                                    -Redhead-

          Vegard_

Aalton

                                                                            ;P

                    Fredrikrb

Vero_niCa

                                                  Marley

                                                                      Herr Brun

            Zeromac

B-real

                              Ekwathne

        PatrikM

                                                          Wh00t

                                                                            Bundy

                                Ø.B

    Knut Erik

                                            Hrisebro

                                                                        Orresnei

 

                  Luchy

Rome

                                                    Juliess

          _julenissen_

                                                                    Wackee

Bryfjes

                                Skarstad

                                                                            Solid   

                                  Haakie

                DNA

                                                          -luffe

 

EDIT: skriveleif.

7025554[/snapback]

 

 

Neimen, du husker mitt navn. Det varmer mitt hjerte ! :)

Lenke til kommentar
Jeg har en følelse av at jeg må bli mer aktiv  :nei:

7028491[/snapback]

Ingen som husker meg heller :xmas:

 

 

 

Mine liste:

 

 

Tomat-ulf

Polecat

Marvil

Rome

Steffyboy

Aidskake

Shizz_kebab

Kebabgud

Dotten

Zande

Edge

Darkness

T-solberg

George Bush

Ukjent_bruker

Mc2

Simen1

Kaptein Halvdan

Satrucci_

Julenissen :xmas:

Crazykimmi

_Anette

Dr. X

JoachimR

Robbiedeluxe

Marley

Hylo

Demon_Fudge

Fredrikrb

 

 

 

Det var vel alle

 

 

Edit: Ikke nå lenger Fredrik :tease:

Endret av Even.
Lenke til kommentar
Jeg har en følelse av at jeg må bli mer aktiv  :nei:

7028491[/snapback]

 

ingen som husker meg heller :p

7028504[/snapback]

Welcome to the club :ermm: Btw jeg husker deg.

 

Grievdus

Demillie

Marley

Solid_

Luchy

Crazykimmi

Trevakt

Aalton

Ueland

B-real

Orresnei

-Shark-

AnAnAs

Redline

 

 

Kommer ikke på flere atm, har dårlig hukommelse

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...