St-Cruz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Fant meg selv bare hos juksemakeren:P Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 b-real jarmo orresnei juliess *martin* olehenri demille Vero_Nica Hanne Psilocybe Tomat-ulf Redline Linn Christin Vegard_ Alastor Dotten Bundy oyvind_dahle Hylo Zeromac SnowDOG_ Ø.B AnAnAs Mange fler som kunne stått her, men det får være ei grense for hvor mange av OT-baren's faste klientell jeg kan ramse opp. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ...nei... vil ikke... VIL IKKE være med på en sånn evighetstråd... ...men klarer ikke å la være her...: Olebr0mm Rakib efikkan Jada-Jada wh1te Toffen91 tissedam fredriku Melkekartong Anarkist Simen1 oysfaerg Jarmo RBW IC7Storm Farmer1974 PCI123 Monkey Spr@yer snorreh vinokourov1 Mekotekniker'n Åsmund@Ati Tom Waits For Alice mandela Dimanche hotstian datapia noringen Delavar Dahl Snekker'n genesis_AIX (eller noe slikt?) Dandy Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Selvom jeg kanskje har verdens teiteste nick har ingen tatt meg med, selv når man 'konkurerer' om å huske mest. Min liste: -b-real -simen1 -orresnei -zeromac Se. Jeg husker nesten ingen av dere heller. Så det så. The joke's on you. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Min liste: -b-real -simen1 -orresnei -zeromac 7011165[/snapback] Du husket nå meg hvertfall da Veldig hyggelig! Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du har fresht og absurd nick. Vanskeligere å ikke huske det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Herregud, jeg med überhukommelsen min skal stilles opp mot noe som dette... Da starter vi. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ueland Dotten jarmo b-real simen1 LarsP Orresnei Robbiedeluxe SasaB trevakt (genial... eller bare idiot?) Glint SnowDOG_ (streker...) tom waits for alice Hodedeler Aalton Oysfaerg OShea TeggY Neppe NightKeeper banansplitt Propaganda avanore Avean Fhj Dragon Hunter SteffyBoy Vero_Nica Marley Hylo fredrikrb Herr Brun Juliess Tomat Ulf Newt32 Bundy April Rome Demille -Redhead- smårips eier Jernlov -Nyhus- (med streker og alt, husker faen ikke) Mojo Pin Satrucci_ wh1te Bone Rasch Hyrlen SvennAndre oivind_dahle Vegard_ MiSP RostaD OnyX ttt Psilocybe gunfreak19 kewell79 (Nå får jeg jernteppe) stakan Psykopatisk Kaffelefse Det Dvergiske Kaffebord SkyMarshall kennethdammyr bitex Tmz Zeromac Drunk In Public Nei æsj, nå orker jeg ikke mer... Og selvfølgelig ukjent_bruker... Endret 6. oktober 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 [...] Marley (TAC-Tic) Tomat-Ulf (TAC-Tic) Skogli (TAC-Tic) Zeromac (TAC-Tic) NorthGarden (TAC-Tic) SasaB (TAC-Tic) haakie (TAC-Tic) brd (TAC-Tic) Frichassé (TAC-Tic) Vegis (TAC-Tic) lago (TAC-Tic) TeggY (TAC-Tic) I.A.G (TAC-Tic) bhsand (TAC-Tic) Dahl (HVDoHboO) [...] 6996802[/snapback] Hva er det med den "TAC-Tic"-klubben du har prakket på oss, Dotten? Du er forøvrig den første jeg har sett som har husket meg! Gratulerer! Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Simen1 The Strategy Player Tci Orresnei Dotten tom waits for alice stonemeister SasaB Mala Avean Fhj asia hills Hr. Jensen Snekker'n ttt siDDis Ueland b-real Psilocybe rulleguru Hossa Hippie-Erlend Pricks Jarmo ATWindsor Dragon Hunter Flaringo Bundy skaarstad wh1te Nevnarion Pencil Case FelaroN Marley oysfaerg zeph snorreh Dahl staal Skymarshall MisP kennethdammyr RBW Dinsdale Avanore BTK SBS Det var vel alle jeg kom på nå tror jeg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Tomat-Ulf (TAC-Tic) 6996802[/snapback] Jeg er det ja? Men ikke si det til noen. Jeg er dobbeltagent. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Min liste: -b-real -simen1 -orresnei -zeromac Hyggelig at du husker meg, da. Men jeg har aldri sett deg ? ____ Og btw, hva er TAC-TiC? Endret 6. oktober 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) [...]Og btw, hva er TAC-TiC? 7015326[/snapback] Spør Dotten. Noe han fant på i krimmen sin... Håper du har lest den? EDIT: La til link. Endret 6. oktober 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Håper du har lest den? 7015415[/snapback] Selfølgelig, hvem har ikke det? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Håper du har lest den? 7015415[/snapback] Selfølgelig, hvem har ikke det? 7015625[/snapback] Jeg har ikke lest den. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Min liste: -b-real -simen1 -orresnei -zeromac Hyggelig at du husker meg, da. Men jeg har aldri sett deg ? 7015326[/snapback] Sammenhengen er så enkel som at når jeg scannet gjennom listene av forumsbrukere så jeg etter Z i begynnelsen, og der dukket du opp over alt. ^^ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Orresnei The strategy player B-Real Aalton ttt Tomat-Ulf -Codeman Looneytune oysfaerg Marley Mala Simen1 Zeromac Kezoom Sasab Dotten Psilocybe Ueland Dahl Oyvind_Dahle Snekker'n kennethdammyr Demille Pjuus Hippie-Erlend ATWindsor Jarmo zeph Neppe Vero_nica Steffyboy Ukjent_bruker Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg husker mange! B|real Mushi Amek Hanne:) smårips_eier Juliess Hylo oivind_dale Tomat Ulf Marley drugis snekker'n ATI-radeon Jarmo Neppe LarsP FredrikB Kebab gud Mala Snow dog Demille haddis Vegis Mobil Knut Vero_nica Glint George Bush 2rmod PatrikM oysfraeg Dotten Simen Alton Psilocybe evindir -Readhed- Hrisebo Trevakt Bear Orresnei Ø.B Newt32 Darkness Steffyboy Ukjent_bruker Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Da starter vi. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): SolidArinomi Tomat-Ulf b-real simen1 Dotten Jarmo Orresnei The Strategy Player Demille smårips eier AnAnAs Demille Vero_Nica Rome Ronja TeggY Stonemeister Edge Marley Hylo Shikaru Newt32 oivind_dale Mush Hanne:) Juliess Deztrucktor Neppe LarsP Steffyboy Glint Psilocybe Gidder ikke flere:P Endret 8. oktober 2006 av Wh00t Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Og btw, hva er TAC-TiC? Vi er “The Attentionwhore Club - Team in Chaos” , eller TAC-TiC som vi fra nå av vil kalle oss. På dagsorden er vårt eneste og suverene krav; Vi vil ha del i krimmen. Vi krever dette i vår evige jakt på oppmerksomhet og vi forlanger å bli verdsatt! Jeg vil snarlig poste en meget lang og utfyllende tråd i tilbakemeldinger om forumet og fremme våre krav!”. Lenke til kommentar
stormainn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Rincewind76, $ig, *Magnus*, -Luffe, -Tori-, .Martin., 3skim0, adilr82, AFireInside, Afseth, ahpadt, AKIRAx24, alansmith, Alastor, Alb1n, Alcoholiday, alopheim, AnAnAs, andesam, andiss, Andy1990, AndyF, and_mit, anette_s, Arcadiuz, Arinomi, Armageddon, Articfare, Ar`Kritz, atrax, Azurathus, Ballemannen, Bamboocha, banansplitt, BanAnus, Barkster, baronKanon, BarteX, Bawaria, bearcarlsen, Beinert, Benbjo, Bertelsen, bjs, blaster88, Blaz3r, Bleach, Blekkpatron, BloodSpiller, Bootsy, boppe, BrageC, bramat, brd, Broseen, Campin carl, Campus, Cantus, cantwo, Canute, CaSh, CAT-scan, chariot, charlie di meola, Cheeseball, chills, Cleeves, colakork, Complexity, Corwin, CrashDummy, Craves, CrazyKimmi=), cun, Cutthroat Bill, daaagi, Dag-Erik, dan1el, danielzu, Datasmurf, Deathstalker, Del, Dell_9200, Demille, Dennis2k4, Denniz84, disabled, Diverse, djheaven, Djrunner, dj_bajs, dmdb, DNA, Dofty, donald D, Dotten, Dragon Hunter, drgs, Drunk In Public, dr_bull, DurinVIII, E-3, Ed Hunter, Edge, Edorph, efikkan, egil88, ehs5, eirich, eirik1989, EloX, emacoolit, eMPea, eranro, ErlendRU, ersa, espeliden, Espen2005, espennyh, EvenruD, EviLEddiE, eXtreme-501, eX_treme, Falk_75, FBEN, Findus, Fluesopp, Fogga, FotoGen, Foxteren, Fozzietif, frankieP990i, frostbitten, G, G-E-T, gamerman, geedoo, gimme, Gnarf, goliatmo, Google.com , gravitic, Greimund, Grievdus, Groet, GtR, gulbanan, Hanza, headsplitter, heisann80, helgis, Herr Brun, hifiking, HkonnokH, hk_, Hondaen, Hrisebro, Hugo_Hardnuts, Husgark, I.A.G., iacob, ibrotha, ilpostino, Ingar123, internettum, inthemix, iPaneZ, J@cob, janfredrik, Jernlov, jhj, jic, jlona, JoachimR, joffe11, John Doe, JohndoeMAKT, johnroger, jojo1717, jokab, jon67, Jonny Bruvik, jonnyruud, JonTj, jorgenask, jpsalvesen, Jungldyr, jurg, k-orm, ka1ser, Kabuto, Kadaju, kaiern, kakkle, karlsn, Kasp, kazaa, ketilkor, kewell79, khmoe, kilik, Kimmer, kjaks, kjeklulf, kjpuck, Klingon, klo, knegg, KongeFisk, Kontorstol, Kopijeger, KriFos, krimskrams, KristianG, kristteo, Kryptonite, KRZT, Langbein, Lars-H, lassaron-jon, Leaf, Leptox, les_paul92, Ligaya, lithium, Livert, Lofnes, Logan, Loke--, Lomz, lontix, Lord Swag, Lord_Spitfire, Lskgutt, Lucifer24, Lurifaksen, M4rTiN, Mabel, mac_osx, magikern, mamaar, Mar1us, Marius_EV, Marman, MartinF, master air, masterboy, Mazage, memlik, Mentalito, mermaidman, MeSa, Midtbo, Mikael Berg, Mirann, Mitjmannen, MK_Blackbird, Mokrish, Mompen, Mr-CEO, mr. Bjerre, Mr. Crowley, mr. fotball, Mr.FOXHOUND, MrJavalava, Mummelmann, Mythos, Navitas87, neadii, Nepe, NightKeeper, Nimenoz, Nvidia, O.J, oblivion_-__, oerhört, oifind, OldMan, olear, Olpaddy, Ongabonga, Orko, Orresnei, osK, paalov, papo1, Paxor, PelleP, Pels, Per-Stian, Peterkj, Petterahl, petteren, picpac, Pinglebolle, Pjokk, Pjuus, plasticfantastic, Polarbastard, PoPSiCLe, PowerZone, PROuser, prudent, psilocybe, ptta, Pug, PuseOdd, pæra, qbee, Quir0, qwang, rabbitmonster, rallern, rc-marcus, Rebel-Rider, Redline, RegRot, Reverend_Jim, RickJames, Rikkely, Rivers, robB, roffern, roolf, Røvenskiold, savitri, Scarface^, Scortech, sedsberg, Serqevx, Sigmund_Freud, Signatur, sim, Simskår, Sink, Sirkusbarnet, Sir_Kula, Sk0rpio, sk1rty, skongsli, skyhawk, skyline, sluggr, Smirnoff, snoemann, sorryMAC, spaakh, SpecialK, Spillarkivet.no, spinxzer, SRT-10, St-Cruz, St.Matias, Steinegal, stekre, Stonemeister, stormainn, StudioN, superman, Superslask, SupremeX, SwEEt^AmbEr, T.J., Taxman, TBJ, teaspoon, Teds, TEE, The Strategy-player, TheAngryNorwegian, thecarman, thesinner, theWWW, The_Creator, The_hdsmckmnky, the_lynx, thklinge, thomas_c24, Thor., thor918, ThorBob, TL1000S, tmolberg, TommyTheGun, tovalb, trondbue, trra, TRS, Tumbleweed, tunam85, TunaOnToast, tuppetroll, Tussi_qwerty, Typhoon, tZar, Ueland, ugnip, Ulkesh, ulvemannen, unge thendrup, UnitedsOmar, Ustedalen, Utsyn1, Valandil, Vampyr-Cola, vargaz, Vegiboy, Vegis, vegjoh, ventura87, venture, vestor, VikinGz, vishvish, vjhn90, War, weebl, Wh00t, Wildbill, Wingman069, WizendraW, X-Mode, xantir`, XDamage, xkharonx, xm8, Xtra, Xvani, Xzeris, Überadri, ÜberNabben, Young Lust, Zande, Zappza, ZenCo, Zethyr, Zevs., ziwiz, Zlash, Zlimy, ådne, [TA]Gunners, _Link, ~Joakim~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg