ADT Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Heisann! Acer AT3705MGW 37" Wide LCD-TV DVB-T Silver 1920x1080 HD-ready Widescreen Jeg lurer på om det finnes noen som helst grunn til ikke å kjøpe denne skjermen, da den tilfredstiller alle mine krav ++, og er i riktig prisklasse. Finnes det noen andre gode alternativer for rundt 15k +/-? Jeg har ikke så veldig god peiling på bilde, så der får dere si hva som duger. TV'en skal antageligvis bli brukt i et lyst rom, dersom det sier dere noe, og uten tvil sammen med en PC Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Heisann! Acer AT3705MGW 37" Wide LCD-TV DVB-T Silver 1920x1080 HD-ready Widescreen Jeg lurer på om det finnes noen som helst grunn til ikke å kjøpe denne skjermen, da den tilfredstiller alle mine krav ++, og er i riktig prisklasse. Finnes det noen andre gode alternativer for rundt 15k +/-? Jeg har ikke så veldig god peiling på bilde, så der får dere si hva som duger. TV'en skal antageligvis bli brukt i et lyst rom, dersom det sier dere noe, og uten tvil sammen med en PC 6035659[/snapback] En veldig lang tråd om denne på http://www.minhembio.com/forum/index.php?s...opic=107277&hl= En del artige features, men det er en god del misfornøyde kjøpere der. Jeg ville ikke kjøpt den. Ivar Lenke til kommentar
ADT Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Hm, sant nok, de bugsa virka veldig irriterende, sammen med at ingen FW oppdatering er på trappende, tror jeg nok at jeg bare kjøper meg et 1080i display, og kopler PC'en min på det isteden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå