AOe Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei I går kødda jeg til pcen min skikkelig... Jeg installerte mac os x. Det funka relativt bra, med unntak av bla. netverkskontrollern. Så: Jeg bestemte meg for å installere win xp igjen. Dette resulterte i at maskina funka fint to restarter, for så å si "please insert bootable disk" eller noe, og ville ikke starte win xp. I dag har jeg installert win xp på nytt. Dette funka fett noen restarter, men nå: starter maskina, "starter windows xp home" greia kommer opp (den på svart bakgrund), og det blir svart.... Det fungerer ikke å komme inn i safemode... Har noen peiling på hva som er galt. Mener og huske at det var noen som sleit med dødstarter med dette Hket, PLZ hjælp! Har en sånn prøve av win xp 64-bit 6 månders prøve fra microsoft liggende. Kunne det vært et alternativ? Kommer uansett til å formatere innen ett halvt år... Mvh AOe Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har du forsøkt å resette bios? Evt reset bios og instaler xp på nytt. Les i manualen til hovedkortet hvordan du resetter bios (flytt på en jumper eller ta ut bateriet på hk) Verdt ett forsøk ihvertfal Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei! På mange hovedkort kan BIOSen nullstilles ved å ta ut batteriet på hovedkortet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
ZeldaX Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei! På mange hovedkort kan BIOSen nullstilles ved å ta ut batteriet på hovedkortet. Hilsen, efikkan. 6037591[/snapback] Hei, har du installert kun drivere fra Asus sine sider, eller har du tuklet med å laste ned drivere fra nVidia? Har hatt litt problemer selv med dette, og da skyldtes det at jeg brukte drivere fra nVidia, å ikke de fra Asus. Z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå