Rage_Hunter Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Har nettopp bestilt ifra nettbutikken til elkjip, og jeg lurer på om noen av dere har noen erfaring rundt akkurat dette? Leveringstid, innpakkning osv. Bare lurer Endret 4. mai 2006 av Rage_Hunter Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har bestilt fra både Elkjøp en gang og fra Lefdal en gang (omtrent samme opplegget er det ikke). Tar vel opp mot en uke å få varene. Varene lå i en passe romslig eske, men det var dårlig meg bobleplast og lignende (hvis jeg ikke husker feil). Det var uansett ikke noen skade på varene. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Skjønner ikke spørsmålet 6035853[/snapback] Ikke så veldig mye å forstå da Lurte bare på om noen hadde hatt erfaring med nettbutikken til elkjøp og hvordan de behandlet pakkene sine. Har hatt dårlige erfaringer med andre nettbutikker der det er månedslange leveringer og dårlige innpakkede pakker. Derfor, spør jeg Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Skjønner ikke spørsmålet 6035853[/snapback] Ikke så veldig mye å forstå da Lurte bare på om noen hadde hatt erfaring med nettbutikken til elkjøp og hvordan de behandlet pakkene sine. Har hatt dårlige erfaringer med andre nettbutikker der det er månedslange leveringer og dårlige innpakkede pakker. Derfor, spør jeg 6035971[/snapback] Var nok ikke ment helt seriøst den der lille du :!: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Skjønner ikke spørsmålet 6035853[/snapback] Ikke så veldig mye å forstå da Lurte bare på om noen hadde hatt erfaring med nettbutikken til elkjøp og hvordan de behandlet pakkene sine. Har hatt dårlige erfaringer med andre nettbutikker der det er månedslange leveringer og dårlige innpakkede pakker. Derfor, spør jeg 6035971[/snapback] Tørr jeg spøre hvor du har bestilt før? Ville bestilt fra nesten alle nettbutikker før ELkjøp. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Har bestilt ifra helt USA til "naboland" som UK, Sverige osv... Prøver meg litt frem vanligvis og siden Elkjøp er innenfor landets grenser og jeg ville ha spillet mitt raskt, så tenkte jeg; hvorfor ikke. Dessuten prisen der var faktisk ikke så ille som jeg hadde forventet. Har lagt elkjøp for hat helt siden de solgte moren min ShadowMan til 549 og sa det var årets spill for noen år tilbake. Nettprisene var helt akseptable og jeg slapp unna inkompetansen til de ansatte Kjøpte: GRAW Fight night Trådløs x360 kontroller Play n charge til en samlet pris av 1450. Helt grei pris for meg og noe jeg kan leve med Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ville bestilt fra nesten alle nettbutikker før ELkjøp. Det hender at Elkjøp har gode tilbud/priser på nettsidene sine. De har bla. gode priser på Xbox360 spill. Den håndkontrollen han har bestilt koster bare 335kr på Elkjøp og det er en ganske god pris. Selv har jeg tidligere kjøpt mp3 kit til Nokia telefonen min. 299kr for et sett Koss Porta pro, 1 stk 512MB RS-MMC brikke, USB kabel til telefonen og audio adapter. Det er ikke noen dårlig pris. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Fordelen(e) med å bestille på Elkjøp på nett framfor "vanlig" nettbutikk er: 1. 30 dagers returrett 2. Du kan returnere til hvilken som helst Elkjøp-sjappe der du bor, ved feil og retur. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har nettopp bestilt ifra nettbutikken til elkjip, og jeg lurer på om noen av dere har noen erfaring rundt akkurat dette? Leveringstid, innpakkning osv. 6035590[/snapback] Vanskelig å uttale seg om en webbutikk som ikke finnes [elkjip]. Mener du Elkjøp som får du spørre om erfaringer med denne butikken. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ventet ca 3 uker på en skjerm som var på lager der for en stund siden, men har bestilt for meg og kamerater ca 6-7 andre ganger og da har tingene kommet på ca en uke (altså lenger tid enn andre nettbutikker som f.eks Komplett, Netshop, PSdata osv).. Uansett så blir det nok en bestilling innimellom pga tilbudene, de gangene de faktisk HAR varene som det er tilbud på og ikke bare lokketilbud som ikke eksisterer.. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Og feil forum, prøv heller hardware-webbutikker Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Fordel med nett Elkjøp er at du kan finne lavere priser der enn i butikken og bruke det til å prute ned varen i butikken (funker for meg ihvertfall). Hvorfor betale mer enn nødvendig Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Elkjøp nettbutikk er helt grei, eneste er at du bør ringe inn bestillingen, ihvertfall har jeg gjort dette de gangene jeg har brukt dem.. Grunnen er at varelageret på nettsidene ikke er helt oppdatert. Ellers vil jeg si dem er mye mer behjelpelig enn elkjøp butikkene, får du et problem strekker dem seg langt for å hjelpe, selv om butikken du går til ikke ønsker å hjelpe deg.. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Takker for svar og erfaringer Jeg beklager på det dypeste hvis jeg på noen måte fornærmet eller forvirret en av dere kjære med navnet Elkjip, jeg var bare i et godt humør og hatet mitt ovenfor Elkjøp var litt høyere enn vanlig den dagen... hirrhirr :!: Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hehe, det skal jo sies at helt til for et par måneder tilbake, så funket http://www.elkjip.no som adresse til elkjøp Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har ikke hatt annet enn dårlige erfaringer med Elkjip over nett. bestilte for tusenvis der for et år siden, og det ble bare rot. ikke kunne de levere slik de hadde lovet, levere varene de hadde lovet, og jeg kunne til slutt heller ikke betale på den måten de hadde lovet. På toppen av det hele snakklet jeg med en selger som sa han fint kunne selge med produktet jeg hadde sett meg ut, men at han ville nekte å ta imot reklamasjoner på det, siden det var dårlige greier. FYI, dette er ulovlig ihht norsk lov. Forøvrig har jeg en retursak med Elkjip gående nå, og det er nå over to måneder siden RMA ble godkjent, uten at jeg har sett snurten av noen ny vare. Klage til forbrukerrådet går i posten i morgen. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har ikke hatt annet enn dårlige erfaringer med Elkjip over nett. bestilte for tusenvis der for et år siden, og det ble bare rot. ikke kunne de levere slik de hadde lovet, levere varene de hadde lovet, og jeg kunne til slutt heller ikke betale på den måten de hadde lovet. På toppen av det hele snakklet jeg med en selger som sa han fint kunne selge med produktet jeg hadde sett meg ut, men at han ville nekte å ta imot reklamasjoner på det, siden det var dårlige greier. FYI, dette er ulovlig ihht norsk lov. Forøvrig har jeg en retursak med Elkjip gående nå, og det er nå over to måneder siden RMA ble godkjent, uten at jeg har sett snurten av noen ny vare. Klage til forbrukerrådet går i posten i morgen. 6043822[/snapback] Som sagt, lagerstatus er ikke oppdatert på nett... Du sier du har snakket med selger der han ikke ville gi reklamasjon på produktet, var dette i butikk, for det høres ikke ut som noe som sies over telefon.. Hvilken måte var det snakk om at du skulle betale på, jeg er ingen elkjøp fan, men rett skal være rett.. Det med retursak er vel litt merkelig, du har fått godkjent reklamasjon, hva er så problemet, da vil dem vel gi deg ny vare?! Har du ringt dem.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Jeg bestilte vaskemaskin, oppvaskemaskin, etc på nett, og ble lovet levering på døren og betaling med kort. Over de neste par dagene ble jeg oppringt tre-fire ganger av en selger som informerte om endringer til bestillingen min, som gikk på at de ikke kunne levere på den måten de hadde lovet, ikke til den datoen de hadde lovet, og at jeg måtte betale på forhånd og fakse dem kvittering, istedet for å betale med kort. Vaskemaskinen jeg hadde bestilt sa han var så dårlig at han nektet å ta den inn igjen til reparasjon (og reklamasjon) om noe skulle skje. Historien om det defekte grafikkortet og reklamasjonen som hittil har tatt litt over to måneder, kan du lese her. EDIT: La til link. Endret 5. mai 2006 av Aetius Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 :!: Det er vel det elkjøp er mest kjent for, å snakke dritt om de billige tingene og prøve å selge folk produkter til 3 ganger prisen. De har prøvd seg på det der omtrent hver gang jeg har vært på en elkøp butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå