John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 2k km?!! 2000km ut av en lada er litt for mye og forvente vel? Vel bytter du ut lagra hver km så går det kanskje, har den lagre btw? Jeg skal overklokke toalettet da. Skal få fiksa til litt mer aggresive timings på flushern . Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 du har rett, ladaen orker nok ikke så langt, mente da 2kpkm da :razz: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 nja, heter piko men... du er ikke så dum som du ser ut til du Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 **** du disser ikke mine forkortelser! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 jeg disser hva som helst til hvilken som helst tid, jeg er spuerdisser:P Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 ok, nå spammet du så det holdt, hehe, virkelig desperat du :razz: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg desperat! Jeg spammer aldri! ALDRI! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Skal du kaste deg på nå?! Bare bra, oppdraget mitt er fullført, nå er det fondus sin tur til å hevde seg! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hehe, mission completet with some serious shit in the way :razz: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hva mener du nå! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 /me is the serious shit som var i veien for deg :smile: var litt sånn derre haste-og-trøtt-i-tillegg-engelsk i den posten der :razz: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Skjønte den nå :smile: gleder meg til lauran ser detta :razz: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hehe, han kommer til å gå i hundre av begeistring over oss og kommer til å prøve det samme selv . men mottoet vårt er sikkert nå: alle for alle og alle mot 15meldinger på rad :razz: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det ville vært umulig hvis det hadde vært mer enn 2 folk aktivt i kategorien as. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hadde jeg hatt ant hva som var i gjære hadde du aldrig i verden greid det Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 vet, men **** det hadde vært rått kanskje vi skal jobbe for å få oppdrettet en 15-meldingskategori her på forumet ? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 00:12, skrev fondus:vet, men **** det hadde vært rått kanskje vi skal jobbe for å få oppdrettet en 15-meldingskategori her på forumet ? :razz: jeg har opphavsretten til "15 på rad" da !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå