Espen F Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 hva har DU overklokket i det siste? jeg er sterkt for litt overklokking av dørene på supermarkedet. her forventer jeg en sterk diskusjon om overklokking beyond the computers. :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Fake skrev (2002-10-03 15:55):jeg er sterkt for litt overklokking av dørene på supermarkedet. Der sa du det! alle slike elektroniske skyvedører er utrolig treige! Må jo stoppe opp å vente på at døren skal åpne! Ellers hadde det vært digg å overklokke komfyren min, den vblir så treigt varm :sad: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har faktiskt tenkt på å OK kaffetrakteren til ett par bars trykk på vannet :razz: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 ka me sånne snurredøre då? tenk deg et par ..tja ...60 rpm på ei sånn dør! STAS! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 hadde vært gøy å se de gamle damene hoppe inn i snurredørene og spytta ut igjen på andre sida, glidd 15 meter før de krabber opp, inn og kjøpe kaffe på tilbud og så ringe sykebilen for kravebeinet dems er knekt.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Eg ser at dere har satt fantasien i høy gir i denne posten. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Tja, jeg synes vi betaler nok skatter og avgifter som skal gå til trygd fra før av Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hva med å overklokke regjeringen slik at de kan ordne et skikkelig statsbudsjett! :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Driver og overklokker bilen min nå jeg :smile: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 hmm.. å få hull i buksene. kan det kalles overklokking? siden det blir da mer aerodynamisk? vurderer å overklokke buksene mine litt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 boksa blir neppe meir aerodynamisk av hol, men kansje meir dynamisk! ka me å overklokke den snurre-resturanten-på-stilk i trondheim.. viss noken sjønna ka eg meina... sånn at folk og mat blir slengt veggimellom :razz: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 jeg vil gjerne overklokke en brødrister og jeg.. varme brød,varme brød, varme brød.. pull! *blam* aaah.. donutbrød.. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hva med å "overklokke" brødrister'n ? Har finni noen teginger på nettet (som jeg selv har laget) angående brokobling av brødristrere i paralell modus for å få toasten ut på under tre sek ferdig s tekt... Har også fundert litt på vannkjøling av vaffeljærnet til'a mor... :wink: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg skal overklokke gitaren min! Da kan jeg spille raskere på den . Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: MrA| skrev (2002-10-04 13:12):Jeg skal overklokke gitaren min! Da kan jeg spille raskere på den Jeg tror jeg og må gjøre det! Sliter litt for tiden! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Shadow_iX skrev (2002-10-04 13:12):Hva med å "overklokke" brødrister'n ? Skal du lage brødrister rakett. Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hva med å tweake/overklokke seg selv litt.. noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 13:27, skrev kjeholth:hva med å tweake/overklokke seg selv litt.. noen som har prøvd? nei. men det er flere i ol som har prøvd det. de blei tatt.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 hmmm.. hva annet vil jeg overklokke da? hmmm.. å overklokke en lada 1600 fra 1982 ville jo vært ganske så gøy. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 overklokken en lada ville heller underklokke ladaen, så kanskje den går litt over 2k km :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå