O.J Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Gina Torres (Anna Espinosa i Alias) som hu dama Pain(?) fra MGS2 ? passer til rollen. Endret 30. mai 2006 av O.J Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Fortune var det ja! (ironisk navn egentlig) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Patrick Swayze som Solid Snake hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Sleng på ham et pannebånd og du har Solid Snake. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Hvem som egentlig passer i rollen tror jeg ikke har noe å si og den blir nok heller gitt til noen andre som har hatt lignende roller i andre filmer. Scott Speedman har jo akkurat gjort sin andre Underworld film og vil nok passe fint fra et filmproduksjonssyn, selv om jeg ikke syntes han er halvparten så hard som han burde være for rollen. OBS, store bilder: Endret 1. august 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Denne filmen kommer til å bli DIGG! Er det noe jeg digger, så er det MGS! =) gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Doga Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Need på David Hayter i hovedrollen, og Hideo Kojima som regissør, eller "eksperthjelp" om ikke annet Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hva blir filmen basert på? Har bare spilt enern. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hideo Kojima har nylig annonsert at filmen ikke vil være direkte basert på noen av spillene, men det vil være en helt ny historie. Det er ennå ikke sagt noe om hvor denne historien vil passe inn med resten. Men Solid Snake vil være i hovedrollen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hideo Kojima har nylig annonsert at filmen ikke vil være direkte basert på noen av spillene, men det vil være en helt ny historie. Det er ennå ikke sagt noe om hvor denne historien vil passe inn med resten. Men Solid Snake vil være i hovedrollen. 6605274[/snapback] Mannen har lyktes med historier før og han lykkes nå også, tror jeg. Ellers stemmer jeg for Keanu Reeves. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Snake, -det er Sean Bean det! Forøvrig synd at Kurt Russell drar på åra. Det var jo han sin Snake Plissken som var inspirasjonen til MGS. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Helvete. Hadde håpa MGS-filmen ville basere seg direkte på et av spilla. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Damn, dette betyr vel at jeg nå må runne Metal gear soild spillene. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Synes Josh Holloway ligner veldig, samme mørke whiskey stemmen som snake har han også. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Håper på Chuck Norris som snake. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Om jeg ikke tar helt feil er Solid Snake løst basert på Snake Plisken fra Escape From New York / LA. De hadde Kurt Russel som Snake, så hvorfor ikke la ham være Solid Snake også? Og hva så om han begynner å dra litt på årene? Sier bare Rambo 4... Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Vel Solid Snake ble født i 1972, noe som gjør han 33 i det første spillet (MGS utspiller seg i 2005). I og med at Kurt Russel er 57, ser det relativt usannsynlig ut at han vil spille rollen som Snake. Sier bare: Endret 16. august 2008 av calimariae Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvem har sagt filmen foregår i våre dager? Det kan jo skje noen år inn i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå