Gå til innhold

HJELP! XBOX min funke ikkje.....

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg med xboxen min som ikkje fungere? Den er chippa og ein fyr sa til meg at den var sikkert ikkje låst eller noen sånn!!

Eg komme fra Tau men reiser gjerne til stavanger for å få fiksa den! Vis noen kjenner eller vet om noen så kan fikse det så skrig ud!!

Tusen takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Søk på google etter "unlock hdd + xbox" sjå om du finner eit namn på eit program der.

Deretter kan du lasta det ned frå xbins på mirc =)

Lykke til!

6035418[/snapback]

Tja tog an ikkje heilt då!! for då må eg lasta den øve på xboxen min då!! eg har ikkje nettverk ennå heller ser du! Så e eg ikkje noge serli flink til det heller. så sorry men eg tog an ikkje heilt

Lenke til kommentar

blir lettere om du kan forklare skritt for skritt hva du gjør og hva som skjer med boxen, selv er jeg ikke flink til å løse slike problemer (men det skal gudene vite at andre her er!)

Men jeg kan vise deg i riktig retning, som feks xbox-scene hvor det står mange oppskrifter og tutorials

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er lov å svare på slikt eller ikke her på forumet, men hvis det ikke er lov så håper jeg innlegget mitt slettes.

Siden du kommer fra Tau, så kan du jo høre med wipeout på klepp. Tror webadressen er www.wipeout.no. Det finnes også en på Vatne i sandnes som kalles executer et eller annet. Noen av disse kan kanskje hjelpe deg. Send meg pm på hvem du er så kan det være jeg kan skaffe deg hjelp der du bor også (kommer selv egentlig fra Tau).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...