MagnusW Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Da jeg var på hellerudsletta i helgen tok jeg noen bilder. Tenker jeg legger de ut her for å se hva folk synes. Jeg er helt fersk inne foto og har aldri tatt bilder av biler før. Prøvde å ta noen morsomme vinkler for å se hvordan det ble. Vet ikke helt hva jeg synes. Bildene er tatt med HP Photosmart R707 på full automat (da jeg ikke har funnet ut hvordan jeg bruker manuelle instillinger ). Her er hvertfall et par av de: Vil vise ett bilde til men før jeg gjør det så vil jeg spørre; hvorfor blir bildet så mørkt når jeg bruker blitz? Bildet under er et eksempel på hvordan det blir. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Personlig likte jeg ingen av bildene. Ingen av bildene viser hele bilen, desverre. Du kan godt gjør bildene noe mindre før du legger de ut, tar en evighet å få fram alle sammen. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Blitzen på kompaktkameraet er vel ikke stor nok til å belyse den avstanden du har til bilden i et så stort og mørkt rom? Den Hummeren som er der, er det "pimpet" av MTVgutta i "pimp my ride?" Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Blitzen på kompaktkameraet er vel ikke stor nok til å belyse den avstanden du har til bilden i et så stort og mørkt rom?Den Hummeren som er der, er det "pimpet" av MTVgutta i "pimp my ride?" 6035432[/snapback] That's right man !! Lenke til kommentar
kak Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Dette var snodig beskjæring/komponering av bildene. Jeg er ikke helt med på hvorfor enkelte av bildene har blitt komponert slik. (les: Du har kuttet bilene både her og der) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 grunnen til at bildene har blitt kuttet rart er at det har vært noe galt med kameraet. så det ikke før de ble lagt inn på pc'en. Lenke til kommentar
corre Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Synns det var stilig slik du hadde kuttet enkelte av bildene, litt uvanlig, men stilig. Personlig likte jeg ikke eksponeringen og lys. Prøv deg frem med manuell eksponering og kompenser for belysningen som er i lokalet neste gang. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Likte ingen av de, beskjæringen og det matte lyset/fargene... Virker som en dokumentasjon for deg som var der å huske de forskellige bilene... Men for all del, å ta gode bilder i en hall er ikke lett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå