Ksungam Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har kun hørt om divxnorway.com, og da den er nede for tiden lurte jeg på om noen her vet om noen flere sider? Må se to lost episoder før halv 10 i kveld! Vet om undertexter.se, men vil helst ha norsk. Håper ikke dette tas som "diskusjon av piratkopi" da det jeg vil er å kunne se noe, så jeg skal kunne fortsette å se det på tv senere i kveld. Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 jeg bruker www.subscene.com dem har noen norske undertekster , men ingen fra lost sesong 1 på norsk... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Får nøye meg med svensk da Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Haha, genialt ^^ Viste ikke engang at dette fantes Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 www.divxnorway.com 9023315[/snapback] Har kun hørt om divxnorway.com, og da den er nede for tiden Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 www.divxnorway.com 9023315[/snapback] Har kun hørt om divxnorway.com, og da den er nede for tiden 9023327[/snapback] åi. leste ikke helt Men den er ikke nede nå lengere ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå