eucalor Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 de solgte slik tang ganske billig før på clas syns jeg og huske, men finner den ikke igjen nå. Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hva med å sende en mail til Shuttle og spørre om de kan sende deg en ny bios til kortet ditt? Burde vel gå an. Lenke til kommentar
magua Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei! Jeg har havnet i samme problem som deg og som det ble nevnt her kanskje den beste løsning er å sende en email til support adressen til hovedkortets produsent. Jeg har gjort det nå så jeg venter spent på hva de sier, men som sagt om det koster mer enn det ville koste et nytt hovedkort så kjøper jeg et selvsagt. Jeg kom over denne siden i min søk på opplysninger angående BIOS crash kanskje du syns også den kan være nyttig. http://pages.sbcglobal.net/jefn/bootblock.html Lykke til! Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har du ikke mulighet for og "hotswappe" bios? Eller er den så ødelagt at dette ikke går? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå