Gå til innhold

hvem hva og hvor er E3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kan jeg hvertfall svare på. E3 er en spillmesse i USA som regnes for å være den største showoff messen for spillutviklere/utgivere og konsolldesignere. Det er her de store nyhetene og det siste fra spillfronten blir vist.

Hovedsaklig er E3 for spillpresse og folk med en karriere/jobb innenfor spillrelaterte ting. Jeg mener de holder åpent en dag eller noe for offentligheten men dette er noe jeg ikke er så sikker på. Det lønner seg derfor å ha en fot innen spillredaksjon slik som enkelte her hos gamer.no har.

Nintendo kommer til å avløre de resterende hemmlighetene bak Wii (Tidligere Revolution) og Sony kommer mest sannynlig til å vise fram mer fra sin konsoll der. Det er altså mye å se fram til.

Med mindre jeg tar helt feil befinner denne spillmessen seg i Los Angeles en gang i mai måned. Jeg mener den starter en gang rundt 9. mai eller noe slikt som det der. Det anbefales uansett å lese litt om dette.

Du kan også se fram til mange nye nyheter hos gamer.no under E3 da det da sikkert kommer mye ny spillinfo fram. Spesielt gleder jeg meg til nyheter fra Nintendo sitt hold. Og gjerne litt om Blizzards nye ekspansjonspakke Burning Crusade.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...