Gå til innhold

Coldplay er best


Anbefalte innlegg

Synes de høres ut som en enda kjedeligere utgave av U2 (som også er kjent for å være den hellige gral av kjedsommelighet).

 

110% enig.... Jeg slår over på en annen kanal når "Chris Martin band" spiller ett eller annet.

 

Til dere coldplay-fans:

1. Er det bare meg, eller er Chris Martin den mest selvopptatte fyren i verden? (kanskje etter Bono fra nevnte U2.... de "world-for-peace-and-eat-dinner-with-the-president" faller ikke jeg for.)

2. Egentlig samme spørsmål, bare litt omformulert: Ville dere kjent igjen noen av de andre medlemmene av Coldplay om dere så dem på TV, gaten osv... UTEN at Chris Martin var tilstede?

 

1: Hvor har du dette fra?

2: Ja, jeg ville nok kjent igjen alle, selv om Chris Martin ikke var tilstede. Men jeg må innrømme at jeg ikke ser helt for meg hvordan Champion så ut nå igjen. (trommisen)

 

Jeg regner med selv som en rimelig stor fan av Coldplay, og sier meg til dels enig med dere.

 

Parachutes er klart best, etterfulgt av A Rush of Blood To The Head. X&Y er alldeles ikke dårlig, men den er for ujevn i forhold til de andre albumene deres, og som nevnt noe annerledes enn de andre albumene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synes coldplay er en perle i det bølgende hav. Mange veldig fine sanger men kan bli litt lei etter å ha hørt gjennom et album. Liker de første best. De nye er så selvhøytidelig og skikkelig lite av det jeg liker med coldplay: Enkle melodier som fungerer helt greit fra start til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...