Gå til innhold

Coldplay er best


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe LOL jah de har kommet med en del ikke like bra som det første de kom med men syns de er best i sin sjanger

6039485[/snapback]

Hvilken sjanger da? Engelsk rock? I så fall så er Muse mye mye mye mye bedre.

6039885[/snapback]

 

Kan vel kalle Coldplay alternative brit-pop, noe i samma gata som Radiohead.

Lenke til kommentar
Hvilken sjanger da? Engelsk rock? I så fall så er Muse mye mye mye mye bedre.

6039885[/snapback]

Coldplay og Muse er svært forskjellige, iallefall etter utviklingen Coldplay har tatt den siste tiden. De faller vel begge under engelsk rock (eventuelt alternativ, britisk rock), men jeg synes det blir merkelig å sammenligne to så vidt forskjellige band.

Lenke til kommentar
Tja, de er faktisk ikke så forskjellige vil jeg si.

 

Større forskjell mellom fks. Coldplay og Meshuggah. :p

6040580[/snapback]

Så sant, så sant. Men jeg synes fortsatt at de er veldig forskjellige (da tenker jeg primært på X & Y vs. for eksempel Origin Of Symmetry).

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Min klisjeaktige oppfatning kanskje, men Parachutes er den absolutt beste plata. Kan faktisk ikke finne et eneste svakt punkt på den. A Rush Of Blood etc er bra, men ujevn. Jeg kan gjerne sammenligne med Radoheads The Bends som er en fullkommen plate, og OK Computer som er en bra plate, men ikke helstøpt.

 

Og jeg er vel et mer enn gjennomsnittlig pop-hode

Lenke til kommentar

Man blir veldig fort lei Coldplay, rett og slett fordi det ikke er noen dybde i musikken. Har man hørt en sang 2 ganger, så er det rett og slett ikke mer å oppdage. Da ser man hvor simpel musikken egentlig er. En del av melodiene er grei nok i seg selv, men det er helheten som blir platt og kjedelig.

 

Radiohead, derimot, er i en helt annen liga og et av mine absolutte favorittband.

Lenke til kommentar

altså jeg syns coldplay er bra fordi de har musikk som er rolig hvis du kun vil slappe av og de har litt musikk med mer trykk i. altså syns de er mye bedre enn keane og u2. egentlig er ikke coldplay det jeg hører mest på. går for trance og slikt. men når jeg vil høre på noe annet enn trance er det coldplay. og det er mye bra av dem som ikke kommer på radioen så hør albumene istenden.

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar
altså jeg syns coldplay er bra fordi de har musikk som er rolig hvis du kun vil slappe av og de har litt musikk med mer trykk i. altså syns de er mye bedre enn keane og u2. egentlig er ikke coldplay det jeg hører mest på. går for trance og slikt. men når jeg vil høre på noe annet enn trance er det coldplay. og det er mye bra av dem som ikke kommer på radioen så hør albumene istenden.

6045126[/snapback]

 

Nå ja, spiller mye heller Keane enn Coldplay. Trance, hva er det?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...