Håvard Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei. En kamerat av meg, og meg har lenge hatt planer om å kjøpe WoW, og har skjekket litt priser på det. Han kom over butikken Games199.no. Har dere noen erfaringer med den butikken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har ærlig talt alldri hørt om den butikken før. Men det er kanskje billist å kjøpe i en vanlig butikk da du må betale frakt i de fleste webshopper (som jeg vet om). Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Hvis vi bestiller begge to, så kommer ikke frakten på så velhig mye. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ser ikke helt bra ut: "Bestillinger fra andre land Games199.com har logistikk fra Danmark. Ved varekjøp under NOK 200,- ekskl. Frakt. * er det dette momsfritt inn til Norge. Fraktprisen er merket for hvert produkt. Vi merker hver pakke med vareverdi ekskl. Fraktkostnader slik at du vil få varene rett til din leveringsadresse. Våre priser gjelder FOB Frederikshavn. Ved betaling av frakten sender vi pakken din leveringsadresse. Ved vareverdi over kr 200,- ekskl. Frakt må du selv sørge for å betale moms til norske myndigheter. * Du kan gjerne legge flere filmer inn i hver ordre. Vi sender likevel 1 DVD/Spill pr pakke eller opptil Nok 200 uavhengig hvor mange filmer det ligger i en enkelt ordre." Kan bli dyrt ja, dyrere enn butikk. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Såvidt jeg husker eies det vel av han som driver bl.a dvdmoon og playx. Ser at det er samme adresse som er opplyst. Han er en aldri så liten luring, ville vært litt forsiktig med å handle der. Hadde noe kluss med DVDmoon for en stund siden, men etter endel frem og tilbake ordnet det seg for meg. 319 kr Har ingen erfaringer med gamesmix, men kan vanskelig tro at det skal være noe verre enn playx. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Tror jeg går for cdon.com i stede for Games199 .. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg er ganske sikker på at jeg så nettopp WoW for litt over 230,- ved Spaceworld i går (Lillestrøm). Selv med en måneds betaling ville vel det blitt (mye) billigere enn det tilbudet games199 kjører. Stikk innom og sjekk, ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå