TeggY Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Dotten - For hans utrolige påskekrim Sumsar - Fordi han er søskenbarnet mitt LarsP, Oivind Dahle, Steffyboy og AnAnAs er navn som ringer når jeg tenker på dette forumet, uten at jeg helt vet hvorfor. Endret 20. mai 2006 av TeggY Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Husker veldig godt HolgerLudvigsen, da han har hjulpet meg før med litt grafikk osv. Husker også HalTan og all kveruleringa hans Og en eller annen kar til som var veldig aktiv i nettverksforumet for et par år siden, men hva var det nå han het igjen da .. ? Endret 20. mai 2006 av dimdal Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Vel, etter bare noen måneder med lesing, og svært lite posting: oivind_dahle Alle pene, og faktisk mindre pene :-), damebilder som noensinne er blitt lagt ut på OT er det stort sett der hvor han har startet topic eller postet! Og selvfølgelig for sykkeltur(ene?)veddemål! Bare masse moro. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Osse-Mon: En bruker som har tedenser å poste innlegg hvorenn jeg setter min ascii uansett hvor befinner meg på forumet *noia* I resent that Jeg lurker ikke etter det. Greia er bare at du sniker deg inn i tråder og poster rett før meg Pass deg, du, eller så paintballer jeg deg til du blir blå på rumpa! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Pass deg, du, eller så paintballer jeg deg til du blir blå på rumpa! 6174366[/snapback] Altså, jeg er blå nok på rompa og lar heller den lege før vi spiller en ny runde Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Er 2 brukere jeg savner og det er BBC og Harte/Sir Hartge 6036249[/snapback] Takk skal du ha.. har fått meg ett real life:) Må si at de real old school gutta i OT baren, eller søppel som det het før ikke er så mye her lengre.. Vi har BBC (borre), anders leipsland, sosohal, sjanten, Breal, sintbrus, kebab gud, bjaa, sub lock.. Vi som ble kjent med hverandre SO1, og senere startet kanalen #hw.no@undernet Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Knatten, den godt utdannede og morsomme testpersonen på digitalkameras videofunksjon. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ha|tan : Husker både hans seriøse poster, men mest all kvalitetsspamen hans. b-real : En moderator som ikke bare er streng, men som også poster en del i ot-baren Psilo: Samme som over Oivind_Dahle : Kommer med mange bra tidsfordriv-sider Ellers er navn som Glint, _Anette, AnAnAs og Dotten navn jeg forbinder med forumet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Som flere andre fra WDS savner jeg PoleCat. Super webdesigner med masse kunnskap. Er flere andre jeg ikke vil glemme på en stund, George Bush, Arve Systad, Henrik Lied, haugsand, PT, jorgis, Loomy, Jesper Karsrud, cfenzo, dan1el, drange, Dunestar, enden, Lokaltog, Mikael Berg, Purify, wh1te... Alle har hengt mye i WDS Også er det en del OT-horer jeg ikke glemmer, men de gidder jeg ikke å ramse opp.. Endret 31. august 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kommer alltid til å Huske Oivind Dahle, Mye pga alle de idoiske(BRA!) trådene hans+ babe tråden resten av dere folkens, kommer jeg til å glemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Øyvind Dahle: For hans fantastiske tråder Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) oivind_dahle og LarsP er de to navnene som popper opp i hode mitt når jeg tenker på forumet (og avataren til B|Real) Men, forumbrukeren over alle, som jeg ikke glemmer, er cun, han er bare genial Endret 1. september 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 LarsP, SteffyBoy, Joakim., JoachimR, Fredrik, dimiles og HalTan. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Glint er vel den jeg aldri glemmer, han som eide den første tråden jeg leste på Diskusjon, "hva er det dummeste du har sagt til en jente/dame" Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Bundy pga hans syke posting i SO :!: Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 banjo_kari brukeren jeg rapporterte fordi han hadde animert avatar Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kommer aldri til å glemme Kverna. Han postet mye interresangt i begynnelsen av min forum tid i tillegg til en bra worklogg han aldri avslutta. Han hadde også en morsom Einstein avatar før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå