SemikolonP Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Articfare En kamerat av meg som går i klassen min. RelaXxXx En vill kamerat av meg. Endret 18. mai 2006 av :P Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Utentvil Pastor Lorentzen, en av de få som vet akkurart hvordan man skal vinne en diskusjon ved få ord. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det var dumt at ufo forsvant. Han satt inne med sinnsykt mye kompetanse. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Osse-Mon: En bruker som har tedenser å poste innlegg hvorenn jeg setter min ascii uansett hvor befinner meg på forumet *noia* Snekker'n: Skriver mye bra kvalitetsinnlegg men har vært litt på'n med mod&admin i det siste i Tilbakemelding-delforum. Mala: Toturerte meg en god stund i posten "Hva forbinner du med brukeren over deg" ett-eller-annet Nuffern: Nettbutikkenes store skrekk Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Må inrømme at det er vanskelig å glemme tordcompany. Den gutten var jo bare helt genial med sine poster der han forgjeves prøvde å beskytte firmaets interesser :!: . Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 ingen som vil huske meg altså nei nei *grine* Folk eg vil huske: Tomat-Ulf Fredrikrb JoachiR Dotten kennethdammhyr jankee Tom waits for alice Oyvind_Dahle Jarmo Edge Tonio (nevnre ikkje grunn) Sikkert flere, men kommer ikkje på så mange no 6035649[/snapback] Joda, nevn grunn Skal jeg huske noen får det bli: oivind_dahle for hans mange geniale tråder B|Real for Siste Ordet Tom Waits for Alice, vet ikke hvorfor, bare husker han Fredrikb Offtopic-kungen SilentNET, RX7-mannen Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 LarsP. Han forførte bestevenninna mi. Ser lite til henne nå. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ah... pcgutten *mimre* 6036225[/snapback] Pcgutten.. :!: Forøvrig, joda, dotten også. Lenke til kommentar
brd Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg glemmer aldri da Lord og Lenniz snakka om gutter på IRC. Ja dei var aleine Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Glemmer aldri fox88, ops! det er meg jo!! Spøken min til side Glemmer aldri; Kimman min framtidkjæreste bundy Dotten blablabla Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Glemmer aldri fox88, ops! det er meg jo!! Spøken min til side Glemmer aldri; Kimman min framtidkjæreste bundy Dotten blablabla 6137092[/snapback] Oi hælvette Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg glemmer aldri da Lord og Lenniz snakka om gutter på IRC. Ja dei var aleine 6133551[/snapback] Var det et forsøk på å være morsom? You fail at internet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg ser jo at jeg er nevnt et par ganger, det er jo kos. Orker ikke sette opp liste selv... Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Bundy, for hans UTROLIG kule avatar! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ingen som aldri glemmer meg? 6139924[/snapback] Kommer nok til å glemme deg, men dine merkelige signaturer glemmer jeg nok ikke. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Kommer aldri til å glemme The Strategy-player som har vært min beste forumkamerat gjennom min tid her på forumet. En hyggelig kar med mange gode meninger og litt for mye tid her på forumet. TWFA vil jeg vel heller aldri glemme. Det har sin naturlige årsak i at han er min far, og det var jeg som først fikk ham hit til forumet en gang i tiden. Det skulle ikke ta lang tid før han ble moderator heller. Jeg har stor respekt for ham. Jeg vil heller aldri glemme Cun, som har vært en veldig grei bruker. En hyggelig kar han også som nå er ferdig med innspillingen av sin film ved navn Emesis. Jeg gidder vel egentlig ikke å ramse opp alle sammen her da for det ville blitt for mye. Men jeg kan vel si at jeg aldri vil glemme alle dere hyggelige brukere som henger i TW-kategorien. Snorre Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det er vel den som slengte med leppa etter mitt første inlegg, JaCer Det så noe sånn ut: MadsFN: THE ITALION JOB! JaCer: The Italian Job Rettskriving er kult, caps lock er ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå