Totenkopf Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Lord-KGA - En uforglemmelig krabat. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Blir aldri å glemme allyse. Hihiii Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ha|Tan - Hvor er han egentlig? 6034763[/snapback] Han har fått seg et liv Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg glemmer aldri izoren og hans flotte ANMELDELSE AV COUNTER-STRIKE (bruker) Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg glemmer aldri izoren og hans flotte ANMELDELSE AV COUNTER-STRIKE (bruker) 6049138[/snapback] Best ever! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) LarsP han sier så mye fornuftig hele tiden, å jeg synes jeg ser han i hver eneste emne jeg åpner. cun Spillefilmen hans Endret 5. mai 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Avean - utrolig påstander og sinnsvake innlegg. Priceless! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 LarsP - fordi han er forum-kjendis 6045796[/snapback] huh? 6045864[/snapback] Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! * wh1te <3 LarsP Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 "skylinepower" Han har noen gullkorn som regel. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 akd, siden han var i dottens påskekrim. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) DrDoogie. Mye fornuftig fra den kanten. 6035643[/snapback] haha, skreiv ikke Dr.D et script som sletta alle innlegga hans når han etter ei stund fikk nok av "nazimoderatorer"? Det var vel samtidig som han gikk aktivt inn for å bli permbanna 6036198[/snapback] er det sant? DrDoogie's poster var svært ofte interessant lesing. Det blir litt over to år siden nå at han forlot hw forumet tror jeg, mulig at han kan leses / treffes på somethingawful forumet forøvrig så var det en bruker som jeg ikke husker navnet på som slettet alle sine innlegg (det var mange), etter en krangel med moderator (?), før han forlot forumet. Han var aktiv (og meget kompetent) i linux forumet. Drev han ikke med programmering av en directconnect klient for linux tro? Endret 18. mai 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) For de som har vært her en stund opplever mange brukere, og noen av de fester seg rimelig godt .) Her kan dere skrive om brukere du aldri vil glemme og hvorfor Først ut: Brukeren Swein. Glemmer aldri hvordan han kom inn på forumet og skulle ha hjelp med sitt skjermkort. Hadde klart å knekke skjermkortet sitt .) Da vi skulle hjelpe og spurte om han hadde brukt AGP porten startet han flamming. Gøy var det da det sakte men sikkert gikk opp for han og oss at han hadde knust skjermkortet i feil port. 6034536[/snapback] Husker denne hendelsen som om det var i går. Men forøvrig er den beste hendelsen i mine øyne en med trådstarter. Først skrive laaaaaaaaaaangt innlegg, avslutte med "tilbake om fem minutter, sette over potetene" og være tilbake etter fem minutter, for så å skrive enda et langt innlegg som avsluttes med "tilbake om tredve, biff er digg!", for så å være tilbake etter tredve minutter. Med enda et slikt innlegg. Du er en av de som gjør dette forumet virkelig bra, dahle, måtte du aldri forlate oss. Du er faktisk den brukeren jeg respekterer mest. Uten tvil. Endret 18. mai 2006 av Nomix Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Vil aldri glemme Chills da Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg kommer aldri til å glemme Marvil og den fete golfen hans Golf 3 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Dr.Doogie lagde et skript som ignorerte meg - påstod han ihvertfall. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Dr.Doogie lagde et skript som ignorerte meg - påstod han ihvertfall. 6127619[/snapback] nå er lightversjonen tilgjengelig i kontrollpanelet. bare å trykke "ignorer bruker" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Dr.Doogie lagde et skript som ignorerte meg - påstod han ihvertfall. 6127619[/snapback] nå er lightversjonen tilgjengelig i kontrollpanelet. bare å trykke "ignorer bruker" 6127716[/snapback] Fullstendig klar over det, har dog ikke følt behov for å teste dette. En diskusjon som mangler innlegg er liksom... Vel, noe amputert... Tenk om vi kunne sensurere alle vi ikke likte! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Fullstendig klar over det, har dog ikke følt behov for å teste dette. En diskusjon som mangler innlegg er liksom... Vel, noe amputert... Tenk om vi kunne sensurere alle vi ikke likte! 6127734[/snapback] http://members.aol.com/intwg/trolls.htm#WCBD Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Vil aldri glemme Chills da 6127228[/snapback] Vil aldri glemme deg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå