Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) ingen som vil huske meg altså nei nei *grine* *snip* 6035649[/snapback] Hva gjorde dere egentlig på TG? Endret 3. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Thomas :-) hei se her en bil kjører sent ? :-? er pen farge min PC? :-? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) ingen som vil huske meg altså nei nei *grine* *snip* 6035649[/snapback] Hva gjorde dere egentlig på TG? 6035682[/snapback] var eg på TG Endret 3. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Husker også at jeg først synes Thomas:-) hadde en fæl måte å skrive på og kommenterte det, men fant ut i ettertid at han var døv, skjønte da litt bedre hvorfor han hadde språkproblemer. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Thomas :-)hei se her en bil kjører sent ? :-? er pen farge min PC? :-? 6035691[/snapback] Ahaheaheeheha Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) var eg på TG 6035698[/snapback] Ja Endret 3. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ah, herlig gjensyn med forumets klassikere. Bos5e og Dikky, Thomas :-) og Qwseyvnd, og selvsagt Bernard. Dog er spørsmålet hvem jeg aldri glemmer, og jeg hadde faktisk klart å glemme flere av disse brukerne. De jeg aldri glemmer blir nok følgende: fredrikrb - bedre nettvenn skal en lete lenge etter Rome - bevis på at man kan sitte hjemme og være usosial, og fortsatt møte søte jenter Headcleaver - vi har hatt så mye moro på denne guttens bekostning Glint - mannen som var mann nok til å si det alle tenkte, og fikk 2 uker ferie for det. En martyr. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Simen1 og Carnifex er nok de jeg vil huske lengst. edit: Og KGB- men det er mer pga msn. Kjempe hyggelig fyr Endret 3. mai 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Vanskelig å si. Det er mange ålreite folk, som jeg har god kontakt med, men de jeg har og lenge har hatt god kontakt med er vel SteffyBoy, DemonFudge, Nemo}, og Tacritan. De to sistnevnte er mer fra IRC, men også brukere her. Og ikke minst, kommer alltid til å huske fondus. Endret 3. mai 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Fondus, B|Real, CFD, Sosohal og Kebab_Gud husker jeg fra min første tid her. Glemmer aldri B|Real som ba meg holde kjeft når jeg prøvde å spamme SO. Er stygt redd det vil ta litt tid å glemme fredrikrb og SteffyBoy.... Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Dotten og hans påskekrim! og selvsagt pervogris bundy Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Hodedeler (ikke headcleaver selv om han også kommer til å bli husket) blir nok desverre vanskelig å glemme. Dotten og ikke minst hans geniale påskekrim. Endret 3. mai 2006 av KGB- Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 DrDoogie. Mye fornuftig fra den kanten. 6035643[/snapback] haha, skreiv ikke Dr.D et script som sletta alle innlegga hans når han etter ei stund fikk nok av "nazimoderatorer"? Det var vel samtidig som han gikk aktivt inn for å bli permbanna Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Qwseyvnd 6034986[/snapback] En klassiker av de få. For ikke å glemme pcgutten, med blandt annet : Pcen starter ikke guiden Cpu-guide v1 Cpu-guide v2 Cpu-guide v3 Av de mer kunnskapsrike er nok Skrue, Oyvind Dahle, Simen1 og Jarmo navn som sitter. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Ah... pcgutten *mimre* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Er 2 brukere jeg savner og det er BBC og Harte/Sir Hartge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå