Kadmium Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Vel, det er enkelte brukere jeg aldri vil glemme. Bundy, SteffyBoy, Dahl, B|Real, Herr Brun, Tomat-Ulf, Vegard_ cun, osv. Har ikke noe spesielt forhold til noen av de, men de er få av mange brukere som alltid vil ligge et sted i hukommelsen min. EDIT: Bare måtte legge til noen flere. Endret 3. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 oivind_dahle : man får omtrent ALLTID en god latter av postene i OT-baren Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Vel, det er enkelte brukere jeg aldri vil glemme.Bundy, SteffyBoy, Dahl, B|Real, Herr Brun, Tomat-Ulf, Vegard_ cun, osv. Har ikke noe spesielt forhold til noen av de, men de er få av mange brukere som alltid vil ligge et sted i hukommelsen min. EDIT: Bare måtte legge til noen flere. 6035046[/snapback] Hva med meg? ___ Jeg kommer aldri til å glemme Vegard_ .... Han er en virkelig god venn, og han poster masse gøyale ting, og sitater, osv. Tror han har rettet på meg veldig mange ganger, og jeg har lært masse av han. Kommer aldri til å glemme: - Hippie-Erlend (Og alle o-rly kommentarene hans.) Redline_ (Med finnmark-dialekta hans.) Agressive (God venn, har bare pratet med han over msn, dog.) cre8ive ... (Klarer å skape kaos hver eneste gang hun er logga på.) Hamaestra. (En god venn i RL) ... og ikke minst Vegard_ Endret 3. mai 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Jeg aldri vil glemme er Tomat-Ulf og Snekker'n Disse har både mye fornuftig og mye morsomt å komme med Endret 3. mai 2006 av danno_O Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 FuckFace (eller het han 'svidde apeballer' eller noe?). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg aldri vil glemme er Tomat-Ulf og Snekker'nDisse har både mye fornuftig og mye morsomt å komme med 6035295[/snapback] Fornuftig? Den var ny. Men hjertelig takk! Å bli nevnt i samme setning som Snekker'n er en schvær ære liksom. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kommer ei til å huske noen. Meg selv, dog! Bwhahaha :!: Altså, cre8ive : En artig jente med mye futt, kommer alltid med gode innspill og interessante kommentarer! Bwhahahaha!!11oneone!11! ROFL. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg aldri vil glemme er Tomat-Ulf og Snekker'nDisse har både mye fornuftig og mye morsomt å komme med 6035295[/snapback] Fornuftig? Den var ny. Men hjertelig takk! Å bli nevnt i samme setning som Snekker'n er en schvær ære liksom. 6035345[/snapback] Du var egentlig ikke med på den "fornuftige" delen av posten. Neida. Snekker'n er en legende og skulle hatt diplom for sin hjelpsomhet. hmm... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kommer ei til å huske noen.Meg selv, dog! Bwhahaha :!: Altså, cre8ive : En artig jente med mye futt, kommer alltid med gode innspill og interessante kommentarer! Bwhahahaha!!11oneone!11! ROFL. 6035350[/snapback] Tidenes mest selvgode, selvdiggende medlem er du i hvertfall. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Og Zeromac. Lillebroren til bestevennen min. Thaha. Zeromac : artig fyr, barnslig i virkeligheten, men voksen på diskusjons forumet. Kan si mye morsomt, men for det meste irriterende. Noe han har blitt i det siste ^^ Kommer til å huske han fordi han er en liten bais man aldri greier å skuffe vekk. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Er mange brukere jeg husker herfra (ikke drep meg for at jeg ikke nevner akkurat deg): LarsP Glint Psilocybe PT Fredrikrb SteffyBoy Dotten Snekker'n Eline Anette_ Ha|tan Mc2 JoachimR +++++++++++++ Er brukere jeg ikke nødvendigvis kjenner, men som jeg husker. Gidder ikke å begrunne alle. Endret 3. mai 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 hvis jeg skal ta alle jeg husker på sparket blir det: - EvoZ - Zeromac - Hanne(: - AnAnAs - Små_rips - Hrisebro - Vegard_ - Bundy - Skogli - Skarstad - Linn Christin - B|real - Oivind_Dahle - Agressive - Novana <33 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Fredrikrb 6035386[/snapback] Aww! Finally! Right back at you, Jokke. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nå blir det jo sånn: "hvormangebrukerekanjegutenatihodetmitt" Burde neste være noen spesielle brukere man ikke glemmer med god grunn da? Brukere jeg aldri vil glemme: Darkness| -Hun var den første til å kjefte ut meg da jeg var ny. Fikk meg til å skjelve i buksene Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Fredrikrb 6035386[/snapback] Aww! Finally! Right back at you, Jokke. 6035554[/snapback] Elsker dere begge om dere lurte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 DrDoogie. Mye fornuftig fra den kanten. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 TordCompany. Det var tider det.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 ingen som vil huske meg altså nei nei *grine* Folk eg vil huske: Tomat-Ulf Fredrikrb JoachiR Dotten kennethdammhyr jankee Tom waits for alice Oyvind_Dahle Jarmo Edge Tonio (nevnre ikkje grunn) Sikkert flere, men kommer ikkje på så mange no Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 hvis jeg skal ta alle jeg husker på sparket blir det: - EvoZ - Zeromac - Hanne(: - AnAnAs - Små_rips - Hrisebro - Vegard_ - Bundy - Skogli - Skarstad - Linn Christin - B|real - Oivind_Dahle - Agressive - Novana <33 6035521[/snapback] Ei som husker meg i hvert fall. Så kom jeg først på lsiten også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå