Pysj Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Operas populære nettleser for mobiltelefoner, Opera Mini, kommer nå i ny og forbedret utgave. Les mer Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ser bra ut detta. Tenkte faktisk senest i morrest at "hvorfor har ikke Opera Mini støtte for custom søking" =P PS: I artikkelen står det "Ønsker du å teste Operas mobile nettleser, kan du gå til adressen http://mini.opera.com i nettleseren på telefonen din" Burde vel heller stå "Ønsker du å teste Operas mobile nettleser, kan du gå til adressen http://mini.opera.com i wapleseren på telefonen din" Lenke til kommentar
oddity Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Seriøst? Faen, dette MÅ sjekkes ut!! Bruker opera mini _mange_ timer i uka.. -Edit- Konge at man endelig har flere valg på font størrelse! På min qtek 8300 blei skrifta alltid (litt) for liten tidligere.. Endret 3. mai 2006 av oddity Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Funker ikke på min D500.. Gjorde ikke 1.0 heller.. Noen tips? Har lissom aldri prøvd å fikse det ordentlig.. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Finner ikke denne artikkelen på amobil.no, da.. Glemt å legge den ut? Hehe.. Linken i første post funker fint. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Wow! Opera Mini 2.0 var jo sykt bra! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Opera har også fått med seg at musikk og bilder på mobiltelefonen er i skuddet for tiden. Med Opera Mini 2.0. har du derfor muligheten til å laste mp3-filer og bilder direkte fra nettleseren og til telefonen. Det skal også være enklere å skaffe seg nye ringetoner og logoer via 2.0.-versjonen. Det eneste du behøver å gjøre, er å klikke på linken til ringetonen eller logoen i nettleseren, og innholdet vil bli sendt til deg som SMS eller MMS. Dette er noe jeg savnet i 1.0-versjonen, men nå er det endelig på plass! Endret 3. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
voluz Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Etter hva jeg hører blir Opera slått ned i støvlene av den nye nettleseren til Nokia - som bl.a. er på N80. Nokia har jo satset sterkt på å utvikle sin egen nettleser, og har kutta ut Opera helt fra alle sine mobiler nå. (Kan jo seff laste ned Opera da, men den følger ikke med lenger.) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Bildefunksjonen var genial, kan velge om man skal lagre bildet i orginal størrelse, eller i mindre. Konge! Rask var den og! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kan man definere størrelsen på bildet i piksler? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 PS: I artikkelen står det "Ønsker du å teste Operas mobile nettleser, kan du gå til adressen http://mini.opera.com i nettleseren på telefonen din" Burde vel heller stå "Ønsker du å teste Operas mobile nettleser, kan du gå til adressen http://mini.opera.com i wapleseren på telefonen din" 6034825[/snapback] Hvorfor det? De fleste nye modeller har nettlesere som også støtter vanlige internettsider. Og av de som vil ha Opera Mini 2 vil vel en enda større del av disse allerede ha mobil med ordentlig nettleser. Har ikke lest artikkelen, men det høres bra ut med ny opera Lenke til kommentar
Toset Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Helt rått! Har aldri vært noe som helst interessert i wap/internett på mobilen, men dette forandrer jo alt! Genialt program! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Laster ned nå. Får se om jeg blir tilfreds. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Dette må jeg prøve. Laster det ned nå. EDIT: Virkelig imponerende greier. Kult med animasjonsfunsjonen og det virker som programmet er litt raskere til å laste ned nettsider også. Ellers er det meste som før. Endret 3. mai 2006 av JonT Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Opera er noe som gjør alt mye lettere!! og nå som 2.0 kom går alt mye fortere!! selv om jeg bare har gprs så går det fort nok! hehe Go Opera Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Prøver igjen jeg da.. NOen andre her som har D500 som ikke får det til? Det funker ikke her.. Står bare der og skjer ikke noe.. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Merkelig får ikke lastet ned med nokia 6280... Er det noen innstillinger eller noe annet? Tips tas imot med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg