Gå til innhold

Kjøp av ny bærbar data

Anbefalte innlegg

Hallo...

Har tenkt å kjøpe meg en ny bærbar data. fant noen dataer hos E-kjøp, og lurte på om det var noe å anbefale der....

Den bør ikke koste mer enn 10-11 tusen, og bør "vare" noen år (ikke bli umoderne)... Skal egentlig bruke den til skole, men fint om den har litt andre egenskaper:

-Stor (widescreen) skjerm (for å se filmer)

-trådløst Nettverkskort

-mulig å spille f.eks cs

-størst mulig harddisk

-stilig utseende (ikke så viktig)

+++

(kan være f.eks lefdal også, men jeg liker ikke helt det at de ikke har 30 dagers full retur-rett. Gidder ikke styre med å bestille fra internett, da det er så mye styr hvis det skulle skje noe med dataen så jeg må sende i retur...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg ville mye heller bestillt fra en nettbutikk enn Elkjøp, Expert og Lefdal, siden jeg vet at de butikkene er dårlig når det gjelder service. Da er det bedre å handle fra en nettbutikk, og så får du mer for pengene også da.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

isåfall, hva har dere å anbefale, hvor mye billigere blir det enn i en butikk, hvor mye er portoen på, hvor mye må jeg betale for å sende dataen inn på service, og så for å få den til bake (nå tenker jeg ikke på reprasjonspris, men sendinga)

Forslag fra butikker tas fortsatt imot...

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at butikker tar 1000 roner bare for å være butikk, men er det egentlig så ille?

(snakker nå om egne erfaringer fra tidligere bestilt data)

Hvis vi tenker at vi må betale 150 kr i porto for å få dataen. Du har dataen i et halvt år, og dataen blir ødelagt så du må sende den inn. Du må da betale 150 kr for å sende, og 150 kr for å få den tilbake. I tilleg kan det hende at det skjer noe på "veien" til eller fra reprasjonen, så den kanskje blir en til en og en halv mnd. forsinket. Dessuten har du ikke annen support enn en telefon som du ofte må sitte i flere timer i, før du får kontakt med noen, (og da blir det selvsagt masse tellerskritt), og når alt kommer til alt så vet ikke support folka så mye alikavell...

Mulig jeg er helt på bærtur, men det er bare for å få deres for/mot argumenter...

Lenke til kommentar

Åkei. har bestemt meg... jeg SKAL kjøpe data på elkjøp, så ikke prøv å "lure" meg til noe annet (vet dere bare mener det godt)...

Trenger hjelp til selve valget... pris har ikke noe å si, men jeg bør kunne spille bf2/cs. ellers har jeg vel kriteriene over...

Hvilken bør jeg kjøpe?

har lagt til et word doc der det er sammenliknet de aktuelle dataer... kan også finne de andre dataene på denne siden hvis det er noe jeg har glemt...

Begrunn ogå hvorfor den eller den dataen er best...

Navn.doc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...