superdigg Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hardisken min døde nylig og jeg sendte den tilbake og fikk den godkjent på garanti. Jeg ville ikke ha en ny IBM og ble tilbudt en annen/pengene tilbake. Jeg valgte å få pengene tilbake. Det jeg lurer på er hvorvidt jeg har krav på å få tilbake det jeg betalte eller om jeg får det disken koster i dag. Det er vel en 6 måneder siden jeg kjøpte disken, så prisen har jo definitivt gått ned en del. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Du har egentlig ikke krav på penger tilbake i det hele tatt, så du må nok pent ta til takke med det de har å tilby... LeD Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Du har egentlig ikke krav på penger tilbake. IBM er snille som gir deg det. Jeg tror du vil få det du betalte. Men egentlig har du ikke krav på mer enn en ny disk. Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg aner ikke hva man har krav på, men når min 45 GB IBM-disk sluttet å virke, fikk jeg igjen så mye penger som en 60 GB kostet da. Det var fordi det ikke fantes noen disk som var nærmere 45 GB, men som heller ikke var mindre enn 45 GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå