DementedAlbino Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Da jeg ikke har muligheten til å følge brann i dag vil jeg gjerne ha en oppdatering på mobilen om hvordan kampen utarter seg. Noen som kan anbefale en bra tjeneste til dette? Har en w810i dersom det har noe å si. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 www.hvaerstillingen.no . Koster 25,- i måneden men det er det definitivt verdt! Bare å ha programmet gående mens du har telefonen i lomma, så durer den eller piper når det skjer noe. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 www.hvaerstillingen.no . Koster 25,- i måneden men det er det definitivt verdt! Bare å ha programmet gående mens du har telefonen i lomma, så durer den eller piper når det skjer noe. 6034750[/snapback] Må du ikke betale GPRS eller hva det heter? Away I go, VIF - VIKING Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jo, gprs må man betale for, men det er svært lite data som overføres. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 wap.vg.no -> LIVE Fotball (har siden i fjor vært kommersiell tjeneste) wap.dagbladet.no har også en tror jeg.. men får bare feilmelding med min telefon (Motorola V635).. tipper det kreves 3G eller no.. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 wap.livescore.com er ett alternativ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Jo, gprs må man betale for, men det er svært lite data som overføres. 6035088[/snapback] Mye er det snakk om for å følge en runde i feks tippeligaen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Tja, under ei krone skulle jeg mene . Forøvrig har hvaerstillingen en stor fordel med at programmet oppdaterer seg selv med scores o.l. og gir fra seg lyd - det gjør INGEN wapsider etter hva jeg veit. live.vg.no er i tillegg dyrt . Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 En siste ting. Når dett eprogrammet kjører, kan det da kjøres minimert slik at telefonen virker som normalt, og jeg bare får en "popup" når det er scoring? Er det mulig å bare følge en spesiel kamp, eller må alle kampene som går live følges? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ser ut til at alle kampene må følges. Om det går å ha det minimert er jeg litt usikker på - har ikke testet. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 wap.nrk.no har en god, gratis løsning. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hvaerstillingen virker ikke minimert.. hvertfall ikke på motorolas "klapptelefon" V635. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå