kalli Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei! Jeg lurer altså på om det er noen som vet om et sted (kan godt være nettsted) hvor man kan få kjøpt band lapper/patches. Vet ikke helt om dere skjønner... men altså lapper du kan sy på f.eks klær med band navn og slikt på. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei! Jeg lurer altså på om det er noen som vet om et sted (kan godt være nettsted) hvor man kan få kjøpt band lapper/patches. Vet ikke helt om dere skjønner... men altså lapper du kan sy på f.eks klær med band navn og slikt på. 6034059[/snapback] Du kan som regel laste ned nyeste patch på fileplanet.com Det er gratis, men du må kanskje vente i kø PS! Ja jeg tuller Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Meh. Uhm.. Hottopic tror jeg har noe. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 takk! bra side! finnes det noen andre sider? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Interpunk.com har masse musikkpatches. Er i utlandet da Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 bodymap har vel endel sånt. 6039047[/snapback] er ikke bodymap en butikk da? altså, ikke nett butikk? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 bodymap har vel endel sånt. 6039047[/snapback] er ikke bodymap en butikk da? altså, ikke nett butikk? 6040666[/snapback] Begge deler. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Ok. Takk for kjempe bra sider! Men finner ingen med turbonegro, untatt på turbonegro.com men de er så små! Er det noen som vet om sider med turbonegro patches? Edit: Jeg lurer fortsatt på dette!! Er det noen som vet!? Endret 15. mai 2006 av kalli Lenke til kommentar
Metal666 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Jeg lurer altså på om det er noen som vet om et sted (kan godt være nettsted) hvor man kan få kjøpt band lapper/patches. Vet ikke helt om dere skjønner... men altså lapper du kan sy på f.eks klær med band navn og slikt på. www.Rockmerch.no er den beste sida. Du scroller heilt ned til du ser på sidelinja te venstre, der står der *Sypåmerker* Har kjøpt alle mine band klær, belter, Patches OSV der og eg er storfornøgd. NB allt du får kjøpt der er offisielt, ikkje noke piratkopierte Tsjorter eller noke sånt tull, allt er i topp kvalitet. Du finner og Rockmerch i Bergen, Oslo, og noken plassa i sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå